Gå til innhold

Hva tenker dere om å jobbe i psykiatrien selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange år siden jeg hadde innleggelse ved et engangstilfelle. Jeg vurderer å søke jobb i psykiatrien på akutt selv. 

Er det innafor eller blir det feil fordi jeg har vært innlagt før, altså ikke der det er aktuelt å søke. 

Vet jeg må vise politiattest, men må andre opplysninger frem? Håper ikke de snoker i journal. Men det har de vel heller ikke lov til? Nå som jeg har fått tanken i hodet har jeg mer eller mindre bestemt meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg vil gjerne jobbe i psykiatrien på et tidspunkt der framme. :)

Det er helt innafor. 

psykedeliker
Skrevet

Jeg jobber allerede i undergrunnspsykiatien.

Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Ja jeg vil gjerne jobbe i psykiatrien på et tidspunkt der framme. :)

Det er helt innafor. 

Husker du har nevnt det tidligere. Da var det uaktuelt for meg. Men i de seneste dagene har jeg blitt mer og mer innstillt på det. 

Du tenker det er innafor. Jeg har ønske om det, men er litt i tvil om det er riktig. Hva hvis jeg fører kollegaer bak lyset ved å skjule at jeg har vært på akutt og langtidsavdeling selv? Det er flere år siden nå, men allikevel. Kommer allikevel til å prøve. Kommer jeg gjennom med en søknad, så synes de vel jeg er grei nok. 

psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Jeg jobber allerede i undergrunnspsykiatien.

Jaha. Hva betyr det? Du har støttesamtaler på freak.no eller noe? 

Skrevet
krøll9 skrev (4 minutter siden):

Husker du har nevnt det tidligere. Da var det uaktuelt for meg. Men i de seneste dagene har jeg blitt mer og mer innstillt på det. 

Du tenker det er innafor. Jeg har ønske om det, men er litt i tvil om det er riktig. Hva hvis jeg fører kollegaer bak lyset ved å skjule at jeg har vært på akutt og langtidsavdeling selv? Det er flere år siden nå, men allikevel. Kommer allikevel til å prøve. Kommer jeg gjennom med en søknad, så synes de vel jeg er grei nok. 

At du har vært innlagt har de jo i grunn ikke noe med. Det er opp til deg om du vil si noe om det. 

Spennende at du tenker å søke. :)

stjernestøv
Skrevet

På et tidspunkt i livet ønsket jeg å bli psykolog hehe :D Men det var jo uaktuelt, blir vel heller en evig pasient. 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (37 minutter siden):

Det er mange år siden jeg hadde innleggelse ved et engangstilfelle. Jeg vurderer å søke jobb i psykiatrien på akutt selv. 

Er det innafor eller blir det feil fordi jeg har vært innlagt før, altså ikke der det er aktuelt å søke. 

Vet jeg må vise politiattest, men må andre opplysninger frem? Håper ikke de snoker i journal. Men det har de vel heller ikke lov til? Nå som jeg har fått tanken i hodet har jeg mer eller mindre bestemt meg. 

Jeg jobber i psykiatrien i dag.  Hvorfor skulle ikke du kunne gjøre det også? 😊

Anonymkode: 93382...bc0

psykedeliker
Skrevet
krøll9 skrev (43 minutter siden):

Nei, jeg er tilgjengelig direkte for de som trenger det.

Skrevet

Det synes jeg er helt innafor. Dine kollegaer har jo ingenting med din sykehistorie å gjøre hvis du ikke vil dele.

Jeg tror erfaringen kan være en fordel.

Skrevet
krøll9 skrev (1 time siden):

Har du relevant utdanning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...