Babette Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ISW skrev (40 minutter siden): Det er mulig jeg generelt har et tvangspreget tankesett. Men jeg synes jeg får veldig lite støtte for å ta tak i ting i livet mitt. Jeg er overbevist om at tilbakemeldingene er utelukkende godt og omsorgsfullt ment. Men fokus på forbedring av helse og livsstil kan bli en stressfaktor hvis man lar det få for stor plass og ikke unner seg litt slingringsmonn. Det er viktig å være snille mot seg selv. Alt med måte. 0 Siter
ISW Skrevet 23 minutter siden Forfatter Skrevet 23 minutter siden Vendi skrev (1 time siden): Det tenker jeg også at du får. Jeg kan ikke se så mye galt i å ville ta noen grep i livet sitt for å forbedre helsa. Slikt applauderes gjerne av mange, så hvorfor ikke du får mer "applaus" undrer meg litt. Men det er vel kanskje fordi (som stjernestøv er inne på) at mange her inne bryr seg om deg og er litt redde for at du tar det litt for hardt sånn at det går utover trivselen og den psykiske helsa di ❤️ Jeg også kan bli litt bekymret, men jeg velger fremdeles å heie på deg, for jeg har tiltro til at du utmerket klarer å styre dette selv ❤️ Tusen takk ❤️ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.