AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (3 minutter siden): Sant. Klarer du å tenke sånn i forhold til deg selv da? Godt spørsmål! Jeg går ikke til terapi nå, men jeg burde nok gjøre det pga det høye symtomtrykket. Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Godt spørsmål! Jeg går ikke til terapi nå, men jeg burde nok gjøre det pga det høye symtomtrykket. Anonymkode: 1d223...636 Da er det bare å bestille time hos legen så du kan bli henvist. Viktig å ta seg selv på alvor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (Akkurat nå): Da er det bare å bestille time hos legen så du kan bli henvist. Viktig å ta seg selv på alvor. Men jeg har gått til DPS før, kan aldri seg for meg å få komme tilbake igjen. Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg har gått til DPS før, kan aldri seg for meg å få komme tilbake igjen. Anonymkode: 1d223...636 Kan godt hende du får det hvis det skrives en god henvisning. Men klart, i dag er det jo mange som får avslag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (2 timer siden): Kan godt hende du får det hvis det skrives en god henvisning. Men klart, i dag er det jo mange som får avslag. Jeg kommer ikke til å spørre om henvisning, takk likevel. Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.