AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg tror jeg er ganske vanskelig. Jeg har vanskelig for å gi slipp på kontrollen, jeg analyserer alt terapeuten sier og gjør og tolker det i verste mening. Jeg er redd for å bli såret, og er forknytt og stille. Jeg klarer ikke å stole på skikkelig, og har alltid en dyp følelse av at terapeuten misliker meg sterkt. Jeg overvåker meg selv kontinuerlig. Når opplever skam raskt, og sluttet og begynte igjen flere ganger de første årene. Jeg tror jeg jobber hardt da, jeg avlyser aldri, jeg møter alltid presis, jeg er utholdende og gjør så godt jeg kan. Terapeuten har sagt at hen har lært mye av meg (sikkert sagt av høflighet, noe jeg ble litt lei meg for, for det høres også ut som hen ikke liker meg, igjen kanskje et bilde på at jeg er vanskelig å jobbe med). Anonymkode: 7e506...527 Analyserer du i som å kverulere? Ta det til deg; behandler har lært noe av deg! Anonymkode: 1d223...636 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.