𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har gått av og på i terapi i 8 år og noe jeg kjenner på hver gang er nervøsitet hver gang jeg føler behandler begynner å kjenne meg for godt. Både det og at jeg føler jeg ikke fortjener hjelp bidrar til at jeg får en trang til å avslutte terapien, men gjør jeg det kommer jeg vel aldri til å bli bedre på de tingene jeg går i terapi for? Så hvordan kan man bli bedre på å stå i ubehaget? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (2 minutter siden): Jeg har gått av og på i terapi i 8 år og noe jeg kjenner på hver gang er nervøsitet hver gang jeg føler behandler begynner å kjenne meg for godt. Både det og at jeg føler jeg ikke fortjener hjelp bidrar til at jeg får en trang til å avslutte terapien, men gjør jeg det kommer jeg vel aldri til å bli bedre på de tingene jeg går i terapi for? Så hvordan kan man bli bedre på å stå i ubehaget? Er det samme behandler og eller flere ulike? Jeg har det likedan, jeg går ikke i terapi nå da, men tidligere. Jeg har vært åpen med behandler og fortalt hvordan jeg har det og hvordan jeg tenker rundt temaet. Har dessverre ingen fasit til deg utenom å si til seg selv at man har verdi. Anonymkode: f70e3...70f 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det samme behandler og eller flere ulike? Jeg har det likedan, jeg går ikke i terapi nå da, men tidligere. Jeg har vært åpen med behandler og fortalt hvordan jeg har det og hvordan jeg tenker rundt temaet. Har dessverre ingen fasit til deg utenom å si til seg selv at man har verdi. Anonymkode: f70e3...70f Det har vært flere ulike behandlere. Ja, å være åpen med behandler er nok et godt utgangspunkt, jeg var det med hun behandleren som jeg gikk til lengst, har ikke åpnet meg så mye for noen før som jeg var med henne og følte vi hadde et spesielt 'bånd'. Dessverre måtte vi avslutte siden hun byttet jobb. Endret 1 time siden av 𝚂 𝚔 𝚢 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (3 minutter siden): Det er flere ulike behandlere. Ja, å være åpen med behandler er nok et godt utgangspunkt, jeg var det med hun behandleren som jeg gikk til lengst, har ikke åpnet meg så mye for noen før som jeg var med henne. Dessverre måtte vi avslutte siden hun byttet jobb. Anbefaler deg å ta opp temaet med nåværende behandler også😊har du lavt selvbilde? Anonymkode: f70e3...70f 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anbefaler deg å ta opp temaet med nåværende behandler også😊har du lavt selvbilde? Anonymkode: f70e3...70f Tenker jeg burde gjøre det, men det sitter langt inne. Ja, det har jeg dessverre og det er en av tingene vi jobber med i terapien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Bestem deg for å ta det opp i neste time😊jeg vet at du klarer det! Anonymkode: f70e3...70f 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bestem deg for å ta det opp i neste time😊jeg vet at du klarer det! Anonymkode: f70e3...70f Takk. Jeg skal forsøke 😊 Er bare veldig spent på hvilken respons jeg vil få. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (19 minutter siden): Takk. Jeg skal forsøke 😊 Er bare veldig spent på hvilken respons jeg vil få. Dette er behandler vant med å høre😊 Anonymkode: f70e3...70f 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 51 minutter siden Forfatter Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er behandler vant med å høre😊 Anonymkode: f70e3...70f Er det så vanlig å slite med dette? Har jeg ikke tenkt over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (1 minutt siden): Er det så vanlig å slite med dette? Har jeg ikke tenkt over. Jeg har ingen fasit på det, men vi kan ikke være de eneste med slikt tankesett? Anonymkode: f70e3...70f 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.