Gå til innhold

Psykolog/psykiater versus miljøpersonell på sengepost

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du opplevd at personalet deler informasjon om seg selv til deg når du har vært innlagt? I mine tilfeller har ikke behandler gjort det, men flere av ansatte på posten har delt noe litt personlig.

Anonymkode: f8a4e...741

Videoannonse
Annonse
𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Ja, tre av behandlerne jeg har hatt har delt personlige ting, men ikke miljøpersonal.

AnonymBruker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (3 minutter siden):

Ja, tre av behandlerne jeg har hatt har delt personlige ting, men ikke miljøpersonal.

Kjente du at det var litt godt at de gav deg den tilliten?

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjente du at det var litt godt at de gav deg den tilliten?

Ja.

AnonymBruker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (3 minutter siden):

Ja.

Det synes jeg også er fint!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde en gang jeg var suicidal og innlagt at et miljøpersonell betrodde meg at hun også hadde vært suicidal og også prøvd å ta livet av seg. Fortalte meg mye rundt det som jeg absolutt ikke trengte å høre. Og hun hadde aldri før noen gang fått blomster av noen.. Det endte med at hun gråt og jeg syntes synd på henne. Gikk på butikken etterpå og kjøpte blomster til henne. Jeg mener at når det blir sånn så er det for mye psykiatri inne i bildet den andre veien, og hun burde etter min mening ikke fått lov til å være miljøpersonell på en psykiatrisk avdeling. 

Tar denne som anonym i tilfelle hun skulle være her inne. 

Anonymkode: 6d557...ced

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg opplevde en gang jeg var suicidal og innlagt at et miljøpersonell betrodde meg at hun også hadde vært suicidal og også prøvd å ta livet av seg. Fortalte meg mye rundt det som jeg absolutt ikke trengte å høre. Og hun hadde aldri før noen gang fått blomster av noen.. Det endte med at hun gråt og jeg syntes synd på henne. Gikk på butikken etterpå og kjøpte blomster til henne. Jeg mener at når det blir sånn så er det for mye psykiatri inne i bildet den andre veien, og hun burde etter min mening ikke fått lov til å være miljøpersonell på en psykiatrisk avdeling. 

Oi hun skulle aldri jobbet i noe form for omsorgsyrke🫩

Skrevet

Har opplevd at både miljøpersonal og behandler har vært personlig. Blant annet en behandler som fortalte om sin alvorlige depresjon etter skilsmisse. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette var overtramp av ansatt! Du var veldig omsorgsfull i situasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...