AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er det trygt å ligge på 0,9-1,0 når man også tar wellbutrin og quetiapin? Og i blant zopiclon? Anonymkode: ed361...840 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det trygt å ligge på 0,9-1,0 når man også tar wellbutrin og quetiapin? Og i blant zopiclon? Anonymkode: ed361...840 Hva sier legen din om dette? 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det trygt å ligge på 0,9-1,0 når man også tar wellbutrin og quetiapin? Og i blant zopiclon? Anonymkode: ed361...840 I denne sammenheng er inntak av Wellbutrin og quetiapin irrelevant. Det er serumkonsentrasjonen av litium som er av betydning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (2 minutter siden): I denne sammenheng er inntak av Wellbutrin og quetiapin irrelevant. Det er serumkonsentrasjonen av litium som er av betydning. Tenkte på at andre medisiner også senker krampeterskel og øker qt tid Anonymkode: ed361...840 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden munchin skrev (41 minutter siden): Hva sier legen din om dette? Han har ikke sagt noe. Jeg vet ikke om han alltid ser ting i sammenheng. Jeg visste ikke at de andre medisinene er irrelevant Anonymkode: ed361...840 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenkte på at andre medisiner også senker krampeterskel og øker qt tid Anonymkode: ed361...840 I >35 år har jeg behandlet pasienter med medisiner - til dels med meget store doser. Jeg har aldri sett/opplevd et krampeanfall eller en alvorlig hjertearrytmi, men jeg har hørt mye snakk om det i forelesninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.