Gå til innhold

Har du mange du bryr deg om?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan viser du det? 

Anonymkode: dba8f...a7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg om venner og familie. Jeg viser det blant annet ved å kommunisere med dem hvis vi har noe uoppklart mellom oss.

Anonymkode: f62ef...f31

AnonymBruker
Skrevet

Venner, familie, kollegaer, naboer. Jeg forteller dem hva de betyr for meg❤️

Anonymkode: 7eff8...d17

Krisebærblomsten
Skrevet

Ikke så veldig mange blir helst familien. 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (12 minutter siden):

Ikke så veldig mange blir helst familien. 

Hvordan viser du det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg bryr meg om venner og familie. Jeg viser det blant annet ved å kommunisere med dem hvis vi har noe uoppklart mellom oss.

Anonymkode: f62ef...f31

En fin ting! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Venner, familie, kollegaer, naboer. Jeg forteller dem hva de betyr for meg❤️

Så fint. Godt for dem å vite det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så fint. Godt for dem å vite det. 

Takk❤️hva med deg selv?

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan viser du det? 

Besøker de ofte. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Muttern og fattern. Det er vel det. Besøker de ganske ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Foreldre, søsken og deres barn, og mannen min. Og en tidligere kollega, men det er komplisert. Og dyra mine. 7 (8) mennesker og 2 dyr. 

Anonymkode: e1926...e1d

Skrevet

Har ikke mange nære, men når jeg er i form kan jeg bry meg om mange fler enn dem jeg står nær (familie). 

Viser det ved å være oppmerksom på dem rundt meg, prøver å aktivt lytte når folk deler noe, passer på å si til folk hvilke gode egenskaper de har og at jeg setter pris på dem, husker flere bursdager, føler mye ansvar for fellesskapet og melder meg typisk til ulike verv og roller som jeg senere angrer på at jeg tok 😆 Men greia er at jeg har mye motivasjon og vilje til å ta ansvar for fellesskapet bare jeg er i form. 

Når jeg er veldig deprimert blir det et minimum som begrenser seg til barn. 

stjernestøv
Skrevet

Bryr meg både om familie og andre, selv de jeg ikke har noe med å gjøre. Vil at folk skal være friske og ha det bra. 

Skrevet

Jeg har en kjerne av folk som jeg bryr meg mye om. Det varierer hvordan jeg viser det fordi hvert forhold er unikt og da også måte vi viser kjærlighet til hverandre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2026 den 18.31):

Og hvordan viser du det? 

Den nærmeste kjernen er jo mann og barn - til mannen viser jeg det med omtake og kjærtegn i hverdagen, han er ikke av den typen som sier ting så ofte så da føles det rart å være den eneste som sier det, men vi er ikke i tvil om at vi elsker hverandre altså. :) Til ungene sier jeg det hver gang vi er sammen og vi klemmer hverandre masse når vi sees. ❤️ 

Ellers er det jo annen familie og noen få venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...