Gå til innhold

Vet ikke hva det er.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet (endret)

Var skikkelig rar i hodet i går og det henger igjen i dag, kroppen vil ikke fungere og det prikker i hele kroppen. Kjenner det igjen fra før bortsett fra at jeg er ikke psykotisk, det er jo det risperidon skal hjelpe mot og ikke dette? Eller er det bare tilfeldig? Sa det til vernepleier sist, hun sa jeg måtte være obs på andre symptomer men har jo ikke det. Det føles jo mer kroppslig men har ikke noe med blodtrykk og puls å gjøre tror jeg. Og selvfølgelig får jeg angst av dette. 

Endret av stjernestøv
Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Men det er jo ikke akkurat noe nytt at jeg er rar, hm. Det er vel det samme gamle og jeg føler meg fjern. 

stjernestøv
Skrevet

Kan det være fibromyalgi da? Jeg er jo ikke i form. 

stjernestøv
Skrevet

Eller er det sånn å ha schizoaffektiv? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske sikkert noe som tilhører diagnosen din. En kan bli ekstra vár for symptomer og igjen kjenne på angst. 

Anonymkode: d4af3...cd6

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ganske sikkert noe som tilhører diagnosen din. En kan bli ekstra vár for symptomer og igjen kjenne på angst. 

Anonymkode: d4af3...cd6

Du tror det ja, det er jo mulig. Er så lei av den diagnosen nå og vil ikke ha den, går det ikke an å bli kvitt den? Det er jo når jeg tar medisiner og legger meg jeg kommer meg noe og får roet meg nok til å lese. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Du tror det ja, det er jo mulig. Er så lei av den diagnosen nå og vil ikke ha den, går det ikke an å bli kvitt den? Det er jo når jeg tar medisiner og legger meg jeg kommer meg noe og får roet meg nok til å lese. 

Jeg finner også mye ro når jeg legger meg. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg finner også mye ro når jeg legger meg. 

Ja det er rart det, det er det jeg ser frem til hver dag. 

Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Ja det er rart det, det er det jeg ser frem til hver dag. 

Samme her..Også blir jeg skuffet når jeg våkner neste morgen. Jeg plages med uvirkelighetsfølelse og at verden ikke er ekte. Da er det godt å legge seg. 

stjernestøv
Skrevet

Samme her..Også blir jeg skuffet når jeg våkner neste morgen. Jeg plages med uvirkelighetsfølelse og at verden ikke er ekte. Da er det godt å legge seg. 

Jeg er på min beste om morgenen og formiddagen, det blir verre og verre utover dagen. I går var alt veldig uvirkelig, det er jo ubehagelig selv om man er vant til det. Blir lei av det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Jeg er på min beste om morgenen og formiddagen, det blir verre og verre utover dagen. I går var alt veldig uvirkelig, det er jo ubehagelig selv om man er vant til det. Blir lei av det. 

Ja..

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Ja..

Tenk om det blir sånn resten av livet, det er vel mye som tyder på det hos meg dessverre. 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Tenk om det blir sånn resten av livet, det er vel mye som tyder på det hos meg dessverre. 

Huff ja nei hva skal man si. Det er jo ikke oppløftende. Håper det blir bedre. For oss begge. At hverdagen blir fylt med mer motivasjon og tilstedeværelse. Framfor å holde ut dag for dag. 

stjernestøv
Skrevet

Huff ja nei hva skal man si. Det er jo ikke oppløftende. Håper det blir bedre. For oss begge. At hverdagen blir fylt med mer motivasjon og tilstedeværelse. Framfor å holde ut dag for dag. 

Nei det er ikke oppløftende, håper det blir bedre for deg for du er jo yngre enn meg og skal prøve deg i jobb. men må innrømme at det pågikk da jeg var på din alder og, og når ungene vokste opp ventet jeg bare på at de skulle bli gamle nok til å klare seg selv. Det var tøft. 

Skrevet
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Nei det er ikke oppløftende, håper det blir bedre for deg for du er jo yngre enn meg og skal prøve deg i jobb. men må innrømme at det pågikk da jeg var på din alder og, og når ungene vokste opp ventet jeg bare på at de skulle bli gamle nok til å klare seg selv. Det var tøft. 

Ja kan tenke meg til at det var tøft. 

Skrevet
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Kan være et bilde av tekst som sier 'Every Everything thing is going to be okay. *Forothers,notyou. *For others, not you.'

Everything is going to be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end. 

stjernestøv
Skrevet
Sokk skrev (3 minutter siden):

Everything is going to be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end. 

Nei det tar jo ikke slutt så det er vel ikke enden enda i hvert fall. 

stjernestøv
Skrevet

Lurer på hva mannen tenker når jeg dør, at endelig får hun fred og hun har hatt mye? Det er jo han som ser det best. 

stjernestøv
Skrevet

Men mannen sier nå at det er en overgang, at jeg må venne meg til mindre risperidon. Det tar jammen sin tid, jeg tror det er vanskelig å bli kvitt medisiner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...