stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Var skikkelig rar i hodet i går og det henger igjen i dag, kroppen vil ikke fungere og det prikker i hele kroppen. Kjenner det igjen fra før bortsett fra at jeg er ikke psykotisk, det er jo det risperidon skal hjelpe mot og ikke dette? Eller er det bare tilfeldig? Sa det til vernepleier sist, hun sa jeg måtte være obs på andre symptomer men har jo ikke det. Det føles jo mer kroppslig men har ikke noe med blodtrykk og puls å gjøre tror jeg. Og selvfølgelig får jeg angst av dette. Endret 1 time siden av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 57 minutter siden Forfatter Skrevet 57 minutter siden Men det er jo ikke akkurat noe nytt at jeg er rar, hm. Det er vel det samme gamle og jeg føler meg fjern. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 34 minutter siden Forfatter Skrevet 34 minutter siden Kan det være fibromyalgi da? Jeg er jo ikke i form. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11 minutter siden Forfatter Skrevet 11 minutter siden Eller er det sånn å ha schizoaffektiv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.