Gå til innhold

Til dere som er for høye skatter/avgifter for å nå klimamål, flyktningmål, uhjelp mål etc

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet
BokkenLazzon skrev (4 minutter siden):

Sånn er det å bo i griskgrente strøk.

Så de barna skal måtte stå opp 5 på morgenen fordi de skal rekke en skole som starter 8 og må ta en buss som går tidlig fordi det er den eneste som går? 

Nei det er IKKE sånn det er, det er sånn det er å ha dumme politikere som bare tenker sentralisering. Samle alle så tett som mulig. Mens de rikeste ha all plassen.

Duh. Da går skattepengene til noe fornuftig.

Men ikke nokk. 

Det er da flott at folk som ikke kan jobbe pga sykdom får noe å leve av. Du kan bli syk en gang du også.

Har du lest hvordan mange lever? Mener du at man skal flytte et sted man ikke kjenner noen fordi man ikke har råd til å bo der man bor? Man får bare så man har råd til det mest nødvendige. 

Hvorfor skriver aldri noen det samme om positive ting? «Du kan bli millionær en gang du også». Jeg vet svaret. Fordi vi er fryktstyrt. Det virker som de fleste er det. Idiotisk..

Du må gjerne lage en lang liste over disse alvorlige sykdommene.

Nei. Men kan liste noen.

Var en med en krefttype eller noe annet jeg ikke husker hva var. Måtte til utlandet, fordi i norge var ikke medisinen godkjent, men personen var dødsdømt, så hvorfor ikke? 

En venninne sin slektning fikk kreft. Hun måtte til utlandet fordi den er for dyr for fattige norge. 

Ødem kan bli svært smertefullt, dekkes ikke.

Men vi kan ikke forvente at et fattig land som norge har råd til å dekke sånt.

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet (endret)
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Ja, det er du. Finnes det noe i det hele tatt som du liker eller er positiv til? Du har vært her inne i flere år nå og jeg tror ikke jeg har sett ett eneste innlegg fra deg hvor du har sagt noe positivt om noe?

hvor mange innlegg har jeg hatt i det siste? Jeg har bare vært her i kveld og utenfor her i flere uker. 

Jeg gikk inn her fordi jeg så noe på facebook feeden som fikk meg irritert. Jeg skulle skrive et innlegg, men kom heller over en tråd hvor jeg svarte.

Når vi likevel snakker om det, innlegget er om «ulven» som løp på OL, og folk bare «den må ut av landet». Den er ikke i norge. Men norge er det eneste landet som har forbudt rasen. Jeg mener ikke at folk skal skaffe seg noe de ikke kan håndtere eller egner seg, men norge er et sånn land som liksom har skjønt alt sammen, vi er så ekstra forsiktige her….. ingenting ved oss er interessant. Bortsett fra folk som tror vi er rike fordi vi er norske. Jeg blir flau når jeg ser hvordan nordmenn skriver i kommentarfeltene. Mer forsiktige mennesker finner man ikke….. 

Endret av UtakknemligDiva
UtakknemligDiva
Skrevet
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Ja, det er du. Finnes det noe i det hele tatt som du liker eller er positiv til? Du har vært her inne i flere år nå og jeg tror ikke jeg har sett ett eneste innlegg fra deg hvor du har sagt noe positivt om noe?

Dette kunne vært veldig krenkende. Men nå er jeg av den meningen at folk skal få være åpne og ærlige om hva de synes. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...