Gå til innhold

Avslutte team - Hva tror dere de kommer til å tenke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på å avslutte teamet jeg følges opp av fordi jeg føler jeg ikke fortjener hjelp og ikke er mulig å hjelpe, vet ikke helt om jeg kommer til å begrunne det med det eller finne opp noe annet hvis de i teamet spør. Men hva tror dere de kommer til å tenke?

Anonymkode: 21b1f...7b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er da helt umulig å si hva fremmede mennesker vil tenke.

Men jeg kan si hva JEG tenker. Og det er at tanken om at du mener du ikke fortjener hjelp viser hvor syk du er, noe som betyr at du faktisk trenger hjelp.

Anonymkode: 0b727...1a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg tenker på å avslutte teamet jeg følges opp av fordi jeg føler jeg ikke fortjener hjelp og ikke er mulig å hjelpe, vet ikke helt om jeg kommer til å begrunne det med det eller finne opp noe annet hvis de i teamet spør. Men hva tror dere de kommer til å tenke?

Hva er problemstillingen din?

Anonymkode: 6f422...378

Skrevet

Hvorfor skulle du fortjener hjelp mindre enn andre? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil du fortsette å streve = si opp all hjelp. Vil du forsøke å få et litt bedre liv og hverdag = fortsett å ta i mot all hjelp du kan. 

Hva andre tenker om avgjørelsen er totalt irrelevant.

Anonymkode: fa0bb...dd1

Skrevet

Jeg synes heller ikke at jeg fortjener hjelp. Tror dog jeg hadde angret om jeg hadde avsluttet. Pga depresjon med høyt symptomtrykk. 

Anonymkode: 6f422...378

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...