AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tenker på å avslutte teamet jeg følges opp av fordi jeg føler jeg ikke fortjener hjelp og ikke er mulig å hjelpe, vet ikke helt om jeg kommer til å begrunne det med det eller finne opp noe annet hvis de i teamet spør. Men hva tror dere de kommer til å tenke? Anonymkode: 21b1f...7b1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er da helt umulig å si hva fremmede mennesker vil tenke. Men jeg kan si hva JEG tenker. Og det er at tanken om at du mener du ikke fortjener hjelp viser hvor syk du er, noe som betyr at du faktisk trenger hjelp. Anonymkode: 0b727...1a0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg tenker på å avslutte teamet jeg følges opp av fordi jeg føler jeg ikke fortjener hjelp og ikke er mulig å hjelpe, vet ikke helt om jeg kommer til å begrunne det med det eller finne opp noe annet hvis de i teamet spør. Men hva tror dere de kommer til å tenke? Anonymkode: 21b1f...7b1 Hva er problemstillingen din? Anonymkode: 6f422...378 0 Siter
Glitter Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Hvorfor skulle du fortjener hjelp mindre enn andre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker på å avslutte teamet jeg følges opp av fordi jeg føler jeg ikke fortjener hjelp og ikke er mulig å hjelpe, vet ikke helt om jeg kommer til å begrunne det med det eller finne opp noe annet hvis de i teamet spør. Men hva tror dere de kommer til å tenke? Anonymkode: 21b1f...7b1 Vil du fortsette å streve = si opp all hjelp. Vil du forsøke å få et litt bedre liv og hverdag = fortsett å ta i mot all hjelp du kan. Hva andre tenker om avgjørelsen er totalt irrelevant. Anonymkode: fa0bb...dd1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Jeg synes heller ikke at jeg fortjener hjelp. Tror dog jeg hadde angret om jeg hadde avsluttet. Pga depresjon med høyt symptomtrykk. Anonymkode: 6f422...378 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.