Gå til innhold

Raskt resultat av doseendring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde noe dumt. Økte medisin på egenhånd fordi jeg vet at  vente på svar fra legen kan være for sent til å unngå at jeg blir skikkelig syk. Det er sikkert ikke normalt at det går så raskt  som hos meg. Det fikk utviklingen av en episode til å stagnere. Noen symptom forsvant. Jeg forventet ikke at endringen skulle vire så kjapt. Så ble jeg redd for farlige bivirkninger og gikk tilbake til vanlig dose. Og symptomer som forsvant kom tilbake.  Jeg ventet ikke endring så raskt. 

Men nå kan jeg være ulydig og redd for bivirkninger og unngå en sykdomsperiode på over et halvt år, eller være lydig og risikere mye sykdom. Begge deler veldig dumt. 

Og det blir dumt for når jeg kommer til time er jeg ikke så dårlig som jeg ville vært hvis jeg ar lydig. Da ser ikke de hva jeg mener når jeg sier det går fort. Da tenker de kanskje vi kan se det an. Så blir jeg dårlig likevel.  Og hvis jeg ikke hadde gjort det jeg gjorde hadde jeg allerede vært ganske dårlig. Jeg vet det er ikke sikkert, men jeg har mye erfaring og kjenner symptomene.

Er det normalt at bare et par dager etter endret dose endrer symptomer seg? Det er ikke placebo heller, jeg ventet etter en tid symptomer på ren depresjon,  men fikk på blandingstilstand. Episodene starter med det.

Anonymkode: 1e20e...3da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk hodet ditt :) 

Anonymkode: 72e13...fec

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruk hodet ditt :) 

Anonymkode: 72e13...fec

Hva mener du? Jeg synes det er rart at det merkes så raskt. Men det er tydelig endring. Så jeg vet ikke 

Anonymkode: 1e20e...3da

Skrevet

Jeg vil anbefale det som holder symptomene i sjakk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...