AnonymBruker Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Definitivt skriftlig her🙂 Anonymkode: 717d8...9e5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Definitivt skriftlig her🙂 Anonymkode: 717d8...9e5 Skriftlig her og... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Definitivt skriftlig her🙂 Anonymkode: 717d8...9e5 Skriftlig her også gitt. 0 Siter
Ekstra Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Spørs på tema. Hvis jeg er litt usikker på hva jeg skal si og hvordan, fungerer det best skriftlig. Er det derimot et lettere tema som kommer fra hjertet, tror jeg det går vel så bra muntlig. 0 Siter
Kayia Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Jeg tror jeg behersker skriftlig og muntlig nogenlunde like godt, men syns det er mest effektivt å uttrykke meg muntlig. 1 Siter
Grendel Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Kayia skrev (På 16.2.2026 den 23.25): Jeg tror jeg behersker skriftlig og muntlig nogenlunde like godt, men syns det er mest effektivt å uttrykke meg muntlig. Det er det jeg også tenker. Man kan jo tenke mer gjennom formuleringene skriftlig, men man mister tonefall og kroppsspråk. Man kan også bruke flere ord på å forklare en komplisert ting muntlig uten et folk detter av. Det er også vanskeligere å skrive en underholdende tekst enn å holde et underholdende foredrag. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.