stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen som har sett serien om Gabriel på netflix som ble torturert og drept åtte år gammel av foreldrene? At det var mulig sier jeg bare, så mange som visste om det. Er det vanlig å bare bry seg med seg og sitt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 57 minutter siden Forfatter Skrevet 57 minutter siden (endret) Kunne det skjedd i Norge? Tror ikke det kunne skjedd her, det er bare så forferdelig hva den lille gutten måtte gjennomgå. Endret 52 minutter siden av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Jeg har ikke sett den. Tenker på Kristoffer-saken i Norge. Da visste også mange/måtte ha visst om det? Anonymkode: 38a9a...c41 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12 minutter siden Forfatter Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sett den. Tenker på Kristoffer-saken i Norge. Da visste også mange/måtte ha visst om det? Anonymkode: 38a9a...c41 Ikke se den, det var grusomt. Myndighetene visste om det, barnevern og politi og ingen gjorde noe. Ja det var en forferdelig sak også.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.