AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Eller er man alltid mimikkløs? Anonymkode: a7d21...427 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har vært overrasket over hvor lett det har vært å smile og le på utsiden når alt inni meg var et svart hull. Anonymkode: f9a9a...18a 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er helt normalt en tar på seg en maske den viser til andre jeg har det fint. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har vært overrasket over hvor lett det har vært å smile og le på utsiden når alt inni meg var et svart hull. Anonymkode: f9a9a...18a Ja, en er gode skuespiller i sitt eget liv. 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Eller er man alltid mimikkløs? Anonymkode: a7d21...427 Tror det kommer an på typen depresjon. Det er flere måter å være deprimert på. Endret 1 time siden av Vendi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja jeg har smilt og ledd når jeg var deprimert og det tolket sykepleieren til at jeg ikke var deprimert, men det var jeg altså. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden en jente jeg kjente var alvorlig deprimert og hun smilte innimellom. hun ente med å ta sitt eget liv.. Anonymkode: e71fc...454 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja jeg har smilt og ledd når jeg var deprimert og det tolket sykepleieren til at jeg ikke var deprimert, men det var jeg altså. Kjenner meg så igjen en blir liksom ikke helt trodd på. Bare en er glad så er live topp. Nei det er det ikke. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan smile og le litt også når jeg er alvorlig deprimert, men det skal en del mer til. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Kjenner meg så igjen en blir liksom ikke helt trodd på. Bare en er glad så er live topp. Nei det er det ikke. Ja det er sant, ikke så han meg hele døgnet heller. jaja har blitt mistolket før og jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.