Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er at de kunne ha kommet i "vanlig form" og ikke dispergerbare. Jeg vemmes hver gang jeg må svelge de tablettene. Tygger dem ikke, for det takler jeg ikke. Bare svelger dem rett ned med noe vann, men jeg merker den forferdelige smaken og den ekle konsistensen likevel siden de begynner å løse seg opp straks de kommer inn i munnen 🤢

Lurer på når filmdrasjert Lamictal kommer på markedet her i Norge. På tide snart, synes jeg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Det var ekkelt da jeg brukte Lamictal. I tillegg har jeg skjønt at det har blitt veldig tungvint å få tablettene ut av pakningen. Mange på bipolarsiden på Facebook som har klagd på det. Sånn var det ikke da jeg brukte den. 

Skrevet (endret)
Glitter skrev (14 minutter siden):

Enig. Det var ekkelt da jeg brukte Lamictal. I tillegg har jeg skjønt at det har blitt veldig tungvint å få tablettene ut av pakningen. Mange på bipolarsiden på Facebook som har klagd på det. Sånn var det ikke da jeg brukte den. 

Ja, det er også en ting. Det var et irriterende moment til å begynne med, men er blitt ganske vant til det nå. Det går veldig fint å ta av det ekstra laget. Er vel barnesikring. 

Endret av Vendi
𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Jeg er og enig. Beste tipset jeg har fått er å svelge de med drikkeyoghurt som f.eks biola. Det hjelper litt mer på den ekle smaken enn bare vann. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...