𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva er det viktigste du gjør for deg selv i en dårlig periode? Grunnen til at jeg spør er at jeg kanskje kan få ideer jeg ikke har tenkt over før. For å svare på spørsmålet selv så er det å unngå å isolere meg selv om det er det jeg "ønsker". Også fortsette ta i mot hjelp, og spise og drikke nok selv om jeg kan føle jeg ikke fortjener noen ting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Definitivt å gå på jobb selv om det er blytungt. Ellers å være sosial og trene. Anonymkode: 42347...9cd 0 Siter
Sokk Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Mat og søvn er alltid nr 1 for meg. Maten trenger ikke være så sunn, det må bare være nok og til normale tider. Ellers er det å være litt grei med meg selv. Senke kravene. Jeg kjøpte bussbillett selv om jeg egentlig kan sykle, fordi jeg syntes det ble et pes med den syklingen. La barna se på tv, spise noe enkelt til middag hvis det gjør at jeg får mer overskudd til dem. Be om hjelp til praktiske ting, og ta imot hjelp! Det siste er viktig. Droppe noen forelesninger for å få en pust i bakken. Tenke grundig gjennom om det finnes noe som kanskje kan være bittelitt lystbetont, som å spise litt sjokolade eller se en serie, også gjøre det. Du blir ikke et bedre menneske av å plage deg selv. Du blir faktisk et bittelitt verre menneske, fordi du ikke bidrar til å få det bedre. Så hvis man vil være et godt menneske så er man litt god mot seg selv også. Det prøver jeg å fortelle meg selv. Det er veldig lett i gode perioder, men jeg er ikke like overbevist i dårlige perioder. Men jeg mener det, at det ikke er noen dyd å være fæl med seg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Jeg ser på serier og leser når jeg legger meg, i dag så jeg "Heaven is for real" og det var en fin film. Jeg har troa 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 1 minutt siden Forfatter Skrevet 1 minutt siden Sokk skrev (50 minutter siden): Mat og søvn er alltid nr 1 for meg. Maten trenger ikke være så sunn, det må bare være nok og til normale tider. Ellers er det å være litt grei med meg selv. Senke kravene. Jeg kjøpte bussbillett selv om jeg egentlig kan sykle, fordi jeg syntes det ble et pes med den syklingen. La barna se på tv, spise noe enkelt til middag hvis det gjør at jeg får mer overskudd til dem. Be om hjelp til praktiske ting, og ta imot hjelp! Det siste er viktig. Droppe noen forelesninger for å få en pust i bakken. Tenke grundig gjennom om det finnes noe som kanskje kan være bittelitt lystbetont, som å spise litt sjokolade eller se en serie, også gjøre det. Du blir ikke et bedre menneske av å plage deg selv. Du blir faktisk et bittelitt verre menneske, fordi du ikke bidrar til å få det bedre. Så hvis man vil være et godt menneske så er man litt god mot seg selv også. Det prøver jeg å fortelle meg selv. Det er veldig lett i gode perioder, men jeg er ikke like overbevist i dårlige perioder. Men jeg mener det, at det ikke er noen dyd å være fæl med seg selv. Det du skriver om at man ikke blir et bedre menneske av å plage seg selv traff meg virkelig. Takk for at du deler. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 1 minutt siden Forfatter Skrevet 1 minutt siden stjernestøv skrev (37 minutter siden): Jeg ser på serier og leser når jeg legger meg, i dag så jeg "Heaven is for real" og det var en fin film. Jeg har troa Jeg ser også mye på serier, og akkurat nå ser jeg på nyeste Outlander 🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.