Gå til innhold

Dere som har selvmordstanker; er dere åpne om det til partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke det.

Anonymkode: 77bc6...212

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er ikke det.

Jeg har sakt til min mann ved sterke smerter at hvis det skal vare livet ut vil jeg heller dø, det er fysiske smerter. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jeg har sakt til min mann ved sterke smerter at hvis det skal vare livet ut vil jeg heller dø, det er fysiske smerter. 

Hvordan har han reagert på det? Får du smertelindring?

stjernestøv
Skrevet
munchin skrev (2 minutter siden):

Hvordan har han reagert på det? Får du smertelindring?

Han har forstått det men sakt at der varer ikke livet ut, han har sett hvor vondt jeg har hatt og det er forferdelig. Får smertelindring og tok galleblære operasjon og fikk komplikasjon etter det som medfører smerter men det kommer og går, nå er ikke migrenen så sterk som den var før og medisiner hjelper. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Han har forstått det men sakt at der varer ikke livet ut, han har sett hvor vondt jeg har hatt og det er forferdelig. Får smertelindring og tok galleblære operasjon og fikk komplikasjon etter det som medfører smerter men det kommer og går, nå er ikke migrenen så sterk som den var før og medisiner hjelper. 

Fint å bli møtt med forståelse❤️

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fint å bli møtt med forståelse❤️

Ja det er sant ❤️ 

Skrevet

Ikke bare ved tanker om selvmord, men hvis jeg kjenner at det ikke lenger bare er tanker, men noe jeg er redd jeg kommer til å gjennomføre sier jeg det, fordi jeg har våpen. Da endrer han kodelåsen til safen der nøklene til våpenskapet ligger. Det kjennes tryggere, som at jeg har husket å låse døra før jeg legger meg. Men jeg vet at han blir bekymret og vil ligge våken og sånn, så jeg vurderer det grundig. Det har heldigvis ikke skjedd mer enn en gang de siste syv årene. 

Anonymkode: 19532...c53

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ikke bare ved tanker om selvmord, men hvis jeg kjenner at det ikke lenger bare er tanker, men noe jeg er redd jeg kommer til å gjennomføre sier jeg det, fordi jeg har våpen. Da endrer han kodelåsen til safen der nøklene til våpenskapet ligger. Det kjennes tryggere, som at jeg har husket å låse døra før jeg legger meg. Men jeg vet at han blir bekymret og vil ligge våken og sånn, så jeg vurderer det grundig. Det har heldigvis ikke skjedd mer enn en gang de siste syv årene. 

Anonymkode: 19532...c53

Bra at du var åpen om dette til han❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...