Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel mange her som leser journalnotat etter time på DPS. Jeg sluttet med det etter noen år ( jeg har vært i psykiatrien i mange år), men nå angrer jeg på dette fordi ny psykiater hadde gitt en medisinopplysning i notatet som jeg ikke hadde fått med meg ( dette skjedde for ett år siden). Er det sånn at man bør lese journalnotatene i tilfelle det står noe viktig der? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
GT1 skrev (Akkurat nå):

Det er vel mange her som leser journalnotat etter time på DPS. Jeg sluttet med det etter noen år ( jeg har vært i psykiatrien i mange år), men nå angrer jeg på dette fordi ny psykiater hadde gitt en medisinopplysning i notatet som jeg ikke hadde fått med meg ( dette skjedde for ett år siden). Er det sånn at man bør lese journalnotatene i tilfelle det står noe viktig der? 

Jeg leste alt i sin tid. Notatene er vel kun en oppsummering av det som ble snakket om i timen?

Anonymkode: 1826b...674

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Da jeg gikk i behandling der det var en mulighet så leste jeg alltid.

Krisebærblomsten
Skrevet
GT1 skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde lest alt for de kan skrive usanne ting om deg eller krenkende. 

Skrevet

Leser stort sett. Dvs gidder ikke alltid å lese det miljøpersonell skriver når jeg er innlagt, men notat fra behandler leser jeg. 

Skrevet
Glitter skrev (10 minutter siden):

Leser stort sett. Dvs gidder ikke alltid å lese det miljøpersonell skriver når jeg er innlagt, men notat fra behandler leser jeg. 

Det burde sikkert jeg også gjøre, særlig når det tydeligvis blir forventet. Skal gjøre det heretter.

Skrevet

Jeg leser, vil ikke at det skal stå noe feil men det har forekommet. 

Skrevet

Jeg har alltid pleid å lese etter hver time med behandler. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...