Gå til innhold

Har dere kjæledyr? hva har dere?

Anbefalte innlegg

Krisebærblomsten
Skrevet

Jeg har jente pus alder 3 år❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to katter, temmelig jevngamle. En hunnkatt og en hannkatt. :) De er nå rett under to år begge to.

AnonymBruker
Skrevet

To hannkatter🐈‍⬛🐈‍⬛De er høyt elsket.

Anonymkode: fb694...628

Skrevet

Nei dessverre. Fikk meg hund under en hypomani for to år siden, men måtte omplassere henne da jeg ble dårlig og ble innlagt. Var ikke så frisk som jeg trodde. 💔 

Håper jeg kan få meg hund en dag. 

Krisebærblomsten
Skrevet
Vendi skrev (7 timer siden):

En snart 10 år gammel hunnkatt 😻

Så koselig du og har en hunnkatt katt🙂

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

To hannkatter🐈‍⬛🐈‍⬛De er høyt elsket.

Anonymkode: fb694...628

Verden beste dyr🐈‍⬛ 

Krisebærblomsten
Skrevet
Vhanja skrev (8 timer siden):

Har to katter, temmelig jevngamle. En hunnkatt og en hannkatt. :) De er nå rett under to år begge to.

Koselig og ha en av hver🙂

Krisebærblomsten
Skrevet
Glitter skrev (6 timer siden):

Nei dessverre. Fikk meg hund under en hypomani for to år siden, men måtte omplassere henne da jeg ble dårlig og ble innlagt. Var ikke så frisk som jeg trodde. 💔 

Håper jeg kan få meg hund en dag. 

Så synd du ikke kunne ha huden din er slik av og til. Skal se du får en ny en dag når tiden er der. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt små papegøyer. De er morsomme og koselige/sosiale. Jeg vil ikke ha noen ny. For de gjør fra seg hver halvtime så det blir mye møkk. Dessuten er jeg egentlig litt imot å ha fugl som kjæledyr, da det er mange triste skjebner som bor i bur hele sitt liv. De er følsomme dyr.

Anonymkode: 16b40...c01

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har hatt små papegøyer. De er morsomme og koselige/sosiale. Jeg vil ikke ha noen ny. For de gjør fra seg hver halvtime så det blir mye møkk. Dessuten er jeg egentlig litt imot å ha fugl som kjæledyr, da det er mange triste skjebner som bor i bur hele sitt liv. De er følsomme dyr.

Jeg har lyst på papegøye, men nettopp den skitingen gjør at jeg ikke vil ha det likevel. Sofaen ville jo blitt ødelagt og gå og vaske møkk hver halvtime frister ikke. Men det er synd for bortsett fra det så skulle jeg gjerne hatt en i framtiden. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja vi hadde en fugl i bur som var tam og etterlignet lyder og var mest ute av buret, så fikk vi katt og da gikk ikke det lenger for katten ville ta den. Fuglen ble værende i burdet og da vi skulle ta den ut igjen fløy den rett på vegger og var redd, gikk ikke an. Stakkars fugl. 

påskelilje
Skrevet

Ingen husdyr nå, men i mange år hadde vi fire kaniner 🐰🐇🐰🐇 De var fantastiske! Jeg er allergisk mot katt og hund, men kaniner tålte jeg!

Skrevet

Hadde hund for ikke lenge siden. Not anymore. 

Skrevet

Hadde hund for endel år siden. Savner det, men er ikke frisk nok til å kunne ta vare på den godt nok.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (10 timer siden):

Ja vi hadde en fugl i bur som var tam og etterlignet lyder og var mest ute av buret, så fikk vi katt og da gikk ikke det lenger for katten ville ta den. Fuglen ble værende i burdet og da vi skulle ta den ut igjen fløy den rett på vegger og var redd, gikk ikke an. Stakkars fugl. 

Man bør ikke ha hund og fugl i samme hus. Fugler er byttedyr og katter er jegere. Den stakkars fuglen var nok vettskremt.

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Glitter skrev (10 timer siden):

Jeg har lyst på papegøye, men nettopp den skitingen gjør at jeg ikke vil ha det likevel. Sofaen ville jo blitt ødelagt og gå og vaske møkk hver halvtime frister ikke. Men det er synd for bortsett fra det så skulle jeg gjerne hatt en i framtiden. 

Det har jeg og lyst på  en som kan snakke litt. Kan ikke for jeg har katt. 

Endret av Krisebærblomsten
Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
emilie321 skrev (1 time siden):

Hadde hund for endel år siden. Savner det, men er ikke frisk nok til å kunne ta vare på den godt nok.

Da er det ikke lett med og ha en hund er mye jobb med de, er du syk så forstår jeg deg godt valget. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
krøll9 skrev (1 time siden):

Hadde hund for ikke lenge siden. Not anymore. 

Er mye jobb har jeg alltid hørt, har aldri hatt hund selv er ikke så glad i hunder. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...