stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ? Anonymkode: b56ab...746 Har du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): ? Anonymkode: b56ab...746 Hvorfor skal du vite det? Anonymkode: b095e...495 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Synes ikke det er greit å spørre om dette som anonym. Tror det er én person som stiller veldig mange inngående spørsmål for å snoke i menneskers liv. Anonymkode: 08022...43d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes ikke det er greit å spørre om dette som anonym. Tror det er én person som stiller veldig mange inngående spørsmål for å snoke i menneskers liv. Anonymkode: 08022...43d Ja du har nok rett i det og jeg forstår hvem han er ute etter. Anonymkode: 169f7...7d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja du har nok rett i det og jeg forstår hvem han er ute etter. Anonymkode: 169f7...7d7 Han? Jeg er ingen han... Og er ikke ute etter noen Anonymkode: b56ab...746 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden stjernestøv skrev (52 minutter siden): Har du? Ja Anonymkode: b56ab...746 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor skal du vite det? Anonymkode: b095e...495 Hvorfor skal du vite hvorfor jeg skal vite det? Anonymkode: b56ab...746 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han? Jeg er ingen han... Og er ikke ute etter noen Anonymkode: b56ab...746 Har merket denne snokingen over tid her inne, men ingen får noe ut i fra meg. Anonymkode: 169f7...7d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skal du vite hvorfor jeg skal vite det? Anonymkode: b56ab...746 Det er en haug av innlegg som maser og graver, uten å gi noe som helst av seg selv. Jeg synes ikke det er greit. Anonymkode: b095e...495 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en haug av innlegg som maser og graver, uten å gi noe som helst av seg selv. Jeg synes ikke det er greit. Anonymkode: b095e...495 Kan ikke bare la være å svare om de ikke vil? Anonymkode: dc002...190 0 Siter
ISW Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Jeg har ingen selvmordsforsøk, men jeg synes dette er et upassende tema å lage en forumundersøkelse av. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan ikke bare la være å svare om de ikke vil? Anonymkode: dc002...190 Jeg synes det er upassende graving. Anonymkode: b095e...495 0 Siter
Fru2020 Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Jeg synes det sånt spørsmål krever litt forklaring om hvorfor du føler du har behov for å vite det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.