Gå til innhold

Andre med kroniske selvmordstanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan arter de seg for deg? Jeg tenker på selvmord hver dag, veldig mange ganger per dag, i perioder blir tankene mer intense og tankene blir til mer detaljerte planer. Har dog ingen forsøk bak meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du virkelig å dø eller er det bare tanker? 

Hvis du kunne trykket på en knapp og blitt dø med en gang hadde du gjort det? 

Anonymkode: 0f269...62e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ønsker du virkelig å dø eller er det bare tanker? 

Hvis du kunne trykket på en knapp og blitt dø med en gang hadde du gjort det? 

Anonymkode: 0f269...62e

Det varierer hvordan jeg tenker rundt det. For det meste er det kun tanker.

Skrevet

Så upassende å skrive om

Anonymkode: eef3a...413

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så upassende å skrive om

Hvorfor i all verden synes du det er upassende å skrive om selvmordstanker på et psykiatriforum? 

munchin skrev (55 minutter siden):

Hvordan arter de seg for deg? Jeg tenker på selvmord hver dag, veldig mange ganger per dag, i perioder blir tankene mer intense og tankene blir til mer detaljerte planer. Har dog ingen forsøk bak meg.

Jeg ble jo definert som kronisk suicidal i mange år,  mulig at de ser på meg på samme måte enda. 

Jeg har ikke slike tanker hver dag.  Det kommer og går litt i takt med depresjonenene. De kan være fraværende i lange perioder. Jeg har kallenavn på dem. Et navn for når de er plagsomme, men ikke farlige. Et navn når de er konstant tilstede og grenser til planlegging. Det er veldig greit når jeg sjekker inn med samboeren. Da trenger jeg ikke forklare så mye. Bruker navnene hos behandler også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så upassende å skrive om

Det er helt normalt å snakke om selvmordstanker på et forum som er for psykiatri. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...