munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvordan arter de seg for deg? Jeg tenker på selvmord hver dag, veldig mange ganger per dag, i perioder blir tankene mer intense og tankene blir til mer detaljerte planer. Har dog ingen forsøk bak meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ønsker du virkelig å dø eller er det bare tanker? Hvis du kunne trykket på en knapp og blitt dø med en gang hadde du gjort det? Anonymkode: 0f269...62e 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ønsker du virkelig å dø eller er det bare tanker? Hvis du kunne trykket på en knapp og blitt dø med en gang hadde du gjort det? Anonymkode: 0f269...62e Det varierer hvordan jeg tenker rundt det. For det meste er det kun tanker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Så upassende å skrive om Anonymkode: eef3a...413 0 Siter
Fru2020 Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så upassende å skrive om Anonymkode: eef3a...413 Hvorfor i all verden synes du det er upassende å skrive om selvmordstanker på et psykiatriforum? munchin skrev (55 minutter siden): Hvordan arter de seg for deg? Jeg tenker på selvmord hver dag, veldig mange ganger per dag, i perioder blir tankene mer intense og tankene blir til mer detaljerte planer. Har dog ingen forsøk bak meg. Jeg ble jo definert som kronisk suicidal i mange år, mulig at de ser på meg på samme måte enda. Jeg har ikke slike tanker hver dag. Det kommer og går litt i takt med depresjonenene. De kan være fraværende i lange perioder. Jeg har kallenavn på dem. Et navn for når de er plagsomme, men ikke farlige. Et navn når de er konstant tilstede og grenser til planlegging. Det er veldig greit når jeg sjekker inn med samboeren. Da trenger jeg ikke forklare så mye. Bruker navnene hos behandler også. 0 Siter
XbellaX Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så upassende å skrive om Anonymkode: eef3a...413 Det er helt normalt å snakke om selvmordstanker på et forum som er for psykiatri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.