AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Eller kanskje jeg burde vært mye? Noen som har noe beroligende å si? Det blir ofte til at jeg bare klikker meg inn på overskriftene. Leser det meste, men jeg kan ikke nok om bakteppet. Setter meg liksom ikke så grundig inn i saken. Men det bør jeg kanskje gjøre. Det handler kanskje om at USA vil hindre at Iran får atomvåpen? Annet? Hilsen dum Anonymkode: 5fa2f...8f2 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror Trump vil sette i gang en spektakulær millitær aksjon, men jeg tror ikke han vil gå inn med titusener av soldater på bakken. Trump har alltid vært imot at USA skal gå inn i store kriger. Tiden vil vise om jeg har rett. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden At USA angriper Iran på et eller annet vis er nok ikke så usannsynlig, men Norge/nordmenn vil i liten grad bli påvirka av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Bra noen rydder opp. Ville vært mer bekymret om USA var som Norge og bare lot verdens verste land holde på med hva de vil, pasifisme som ideologi fungerer fint helt til den ikke gjør det, og da er det for sent Du må snu tankesettet ditt. Du bør være redd for at USA ikke angriper Iran Det du har lært i vestlig skole/ vestlige aviser, er bare tulle-ideologi som ikke fungerer, det så vi godt under 2.verdenskrig. Vi var så pasifist-idioter at tyskerne sendte Blücher rett opp oslofjorden. Det fungerte sånn sett som en engangs greie, å ha så utdatert forsvar at ingen frykter deg så du får senket et stort krigsskip. Ja en mini seier, men etterpå uten forsvar hva er planen da, bare å tape og håpe på at USA redder oss. 🙄 Anonymkode: 0da98...bc1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): og håpe på at USA redder oss. 🙄 Det er også noe jeg er redd for. At USA IKKE vil redde oss, eller noe land i Europa hvis det ble krig her.. Anonymkode: 5fa2f...8f2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden 3 minutes ago, AnonymBruker said: Det er også noe jeg er redd for. At USA IKKE vil redde oss, eller noe land i Europa hvis det ble krig her.. Anonymkode: 5fa2f...8f2 Trump er smart, han sier han ikke vil redde oss, for å tvinge oss til å ruste opp. Selvsagt vil han redde oss men det kan han ikke si. Det er sånn verden fungerer. Dersom USA sa de vil redde oss uansett, så ville vi kuttet ned på budsjettet vårt og brukt USA sine skattepenger som vårt forsvar, det er jo noe urimelig egentlig. Synd for oss selvsagt, men forståelig fra USA sitt perspektiv. Anonymkode: 0da98...bc1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.