AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 hour ago, Grendel said: Jeg er helt enig i at det var krigsforbrytelser. Det var kontroversielt allerede under krigen. Men husk at vi snakker om Iran. Der jeg argumenterer imot er påstanden om at "begge parter er like ille" sånn at det er feil å gripe inn mot prestestyret. Det at de allierte begikk krigsforbrytelser betyr ikke at de var like ille som nazistiene. Jeg spiller djevelens advokat og svarte på dette: "Jeg synes det er forskjell på de gode og de onde. Et regime som dreper 20 000 demonstranter er ondt. ". Langt flere ble drept i Tyskland under terrorbombingen av tyske byer. Anonymkode: 4fc65...6ea 0 Siter
Grendel Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg spiller djevelens advokat og svarte på dette: "Jeg synes det er forskjell på de gode og de onde. Et regime som dreper 20 000 demonstranter er ondt. ". Langt flere ble drept i Tyskland under terrorbombingen av tyske byer. Anonymkode: 4fc65...6ea Man argumentere for at terrorbombingen var et nødvendig onde. Målet var å stoppe et 100 ganger større massemord. Man kan ikke kalle det er et nødvendig onde når regimet i Iran dreper 20 000 demonstranter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden 10 minutes ago, Grendel said: Man argumentere for at terrorbombingen var et nødvendig onde. Målet var å stoppe et 100 ganger større massemord. Bombingen av Dresden var på ingen måte nødvendig. Det var ren terror. Bruken av brannbomber skapte en ildstorm som drepte titusener av sivile. Bombingen fant sted bare uker før krigens slutt i Europa. Tysk nederlag var allerede strategisk uunngåelig. Anonymkode: 4fc65...6ea 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.