stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Hvorfor er noen drittsekker så lenge de lever og tenker kun på seg selv og sitt velbefinnende? Trodde kanskje man så litt klarere når man ble eldre, kanskje tenkte tilbake på hvordan man har vært i livet? Ble mildere på en måte? Er forbannet på min far over hvordan han behandler min mor, han gir seg jo aldri. Samtidig syns jeg synd på han for han er så svak, det er et dilemma. Endret 1 time siden av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Og han hadde sunget for henne "La oss leve for hverandre" osv. Hun har ikke gjort ant enn å levd for han, nå må hun få fred. Men de er jo på et sykehjem og de ser hvordan det er men ikke lett for personale heller. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen blir mildere, mens andre går i motsatt retning dessverre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (3 minutter siden): Noen blir mildere, mens andre går i motsatt retning dessverre. Ok. Mer i motsatt retning kan det ikke bli, han har alltid vært sånn. 0 Siter
Glitter Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden stjernestøv skrev (8 minutter siden): Ok. Mer i motsatt retning kan det ikke bli, han har alltid vært sånn. Okei.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 45 minutter siden Forfatter Skrevet 45 minutter siden Glitter skrev (6 minutter siden): Okei.. Men nå blir hun jo tatt vare på, får tenke på det. Men om jeg har dårlig samvittighet? Jeg flyttet ut og lot henne bli igjen der men da var hun ikke dement, ikke ville hun gå fra han når jeg ba om det som barn heller. 0 Siter
Glitter Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden stjernestøv skrev (9 minutter siden): Men nå blir hun jo tatt vare på, får tenke på det. Men om jeg har dårlig samvittighet? Jeg flyttet ut og lot henne bli igjen der men da var hun ikke dement, ikke ville hun gå fra han når jeg ba om det som barn heller. Det er ikke din feil at det er som det er. Det er nå bra hun har det godt på sykehjemmet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 33 minutter siden Forfatter Skrevet 33 minutter siden Glitter skrev (Akkurat nå): Det er ikke din feil at det er som det er. Det er nå bra hun har det godt på sykehjemmet. Følte jo hun var mitt ansvar og for hun var som et barn bare at hun var voksen, ja nå har hun det endelig godt. 0 Siter
Glitter Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Følte jo hun var mitt ansvar og for hun var som et barn bare at hun var voksen, ja nå har hun det endelig godt. Skjønner du følte det sånn. Ja det er bra. 0 Siter
Vendi Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden stjernestøv skrev (13 minutter siden): Men nå blir hun jo tatt vare på, får tenke på det. Men om jeg har dårlig samvittighet? Jeg flyttet ut og lot henne bli igjen der men da var hun ikke dement, ikke ville hun gå fra han når jeg ba om det som barn heller. Du gjorde ditt den gangen, og klart du måtte flytte ut og starte eget liv. Alle har ansvar for eget liv, så også din mor den gangen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28 minutter siden Forfatter Skrevet 28 minutter siden Vendi skrev (1 minutt siden): Du gjorde ditt den gangen, og klart du måtte flytte ut og starte eget liv. Alle har ansvar for eget liv, så også din mor den gangen. Jo, ja måtte flytte ut selv om min far ikke ville det for jeg var voksen, ja min mor og tok et valg om å være sammen med han. Tror ikke det var det livet hun hadde sett for seg. 0 Siter
Vendi Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jo, ja måtte flytte ut selv om min far ikke ville det for jeg var voksen, ja min mor og tok et valg om å være sammen med han. Tror ikke det var det livet hun hadde sett for seg. Er veldig trist når det blir sånn. Han har nok alltid hatt en veldig makt over henne. Et psykisk overtak. Han sterk - hun svak. Men ja, nå har hun det godt på sykehjemmet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22 minutter siden Forfatter Skrevet 22 minutter siden Vendi skrev (1 minutt siden): Er veldig trist når det blir sånn. Han har nok alltid hatt en veldig makt over henne. Et psykisk overtak. Han sterk - hun svak. Men ja, nå har hun det godt på sykehjemmet. Ja er det. Ja han var sjefen og det tror han han er fremdeles, ja nå får hun omsorg og stell. Hun som bare har gitt han omsorg og ikke fått noe tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.