Gå til innhold

Jeg har det vanskelig nå og har behov for å snakke om noe hyggelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det vanskelig nå (ønsker ikke snakke om akkurat hva og hvorfor), men har gjerne et behov for å snakke om noe hyggelig. Noen som har noen innspill? Hvilke hyggelige ting skal dere gjøre i helga f.eks?

Anonymkode: 3b278...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit at du har det sånn. 

Jeg skal ikke så mye. Skal møte ungene mine i morgen. Ellers lite. :)

Ser på serier. I dag er det fredag så da skal jeg spise is til kveldsmat. ;)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Leit at du har det sånn. 

Jeg skal ikke så mye. Skal møte ungene mine i morgen. Ellers lite. :)

Ser på serier. I dag er det fredag så da skal jeg spise is til kveldsmat. ;)

Ja, det er leit. Men jeg står i det så godt jeg kan og håper det vil bli bedre.

Så hyggelig å møte ungene, skal dere noe spesielt?

Hvilke serier ser du på? Skulle gjerne hatt noen tips. Ikke verst med is til kveldsmat :) 

Skrevet

Så bra at du prøver å finne en fin måte å avlede deg på.

Vi skal ha en kamerat av samboer på middag i kveld og så skal vi på middag sammen med noen vennepar i morgen. Det gleder jeg meg til.

Jeg skal også hekle litt og så tenkte jeg å gå en tur i parken for å se etter tegn på vår. Regner med å finne snøklokker, men kanskje det er kommet noen andre spirer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal lytte til musikk og lese i boken min; Min kamp av Knausgård.

Anonymkode: 09be0...e3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, det er leit. Men jeg står i det så godt jeg kan og håper det vil bli bedre.

Så hyggelig å møte ungene, skal dere noe spesielt?

Hvilke serier ser du på? Skulle gjerne hatt noen tips. Ikke verst med is til kveldsmat :) 

Nei vi skal vel ikke noe spesielt. :) KaKaKanskje jeg tar de med på kafé. 

Jeg ser Greys anatomy på nytt. :) Så ingen ferske tips herfra. Også ser jeg på 90 days fiancey the other way. Ellers litt true crime på Netflix. 

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (3 minutter siden):

Så bra at du prøver å finne en fin måte å avlede deg på.

Vi skal ha en kamerat av samboer på middag i kveld og så skal vi på middag sammen med noen vennepar i morgen. Det gleder jeg meg til.

Jeg skal også hekle litt og så tenkte jeg å gå en tur i parken for å se etter tegn på vår. Regner med å finne snøklokker, men kanskje det er kommet noen andre spirer.

Ja.

Det høres veldig hyggelig ut, hva skal dere ha til middag?

Det høres også hyggelig ut, snakket om dette med vårtegn med noen senest i dag faktisk, hun hadde sett en liten spire fra en blomst som hadde blitt plantet ut i et av blomsterbedene i byen. Selv har jeg ikke lagt merke til noe ennå, men skal ta å se ekstra etter det neste gang jeg går på tur. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal lytte til musikk og lese i boken min; Min kamp av Knausgård.

Anonymkode: 09be0...e3f

Hvilken sjanger hører du mest på? Den boken har jeg tenkt på å lese, men aldri komt så langt. Kanskje jeg må få lånt den på biblioteket snart.

Glitter skrev (3 minutter siden):

Nei vi skal vel ikke noe spesielt. :) KaKaKanskje jeg tar de med på kafé. 

Jeg ser Greys anatomy på nytt. :) Så ingen ferske tips herfra. Også ser jeg på 90 days fiancey the other way. Ellers litt true crime på Netflix. 

Så koselig. 

Greys anaotmy er bra da :) Jeg har aldri sett hele faktisk, bare fulgte med da det gikk på tven, men mange år siden jeg sist så det nå. Så det hadde sikkert vært kjekt å se igjen.

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Også ser jeg på 90 days fiancey the other way. Ellers litt true crime på Netflix. 

Samme her, nå har jeg sett på vokteren. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja.

Det høres også hyggelig ut, snakket om dette med vårtegn med noen senest i dag faktisk, hun hadde sett en liten spire fra en blomst som hadde blitt plantet ut i et av blomsterbedene i byen. Selv har jeg ikke lagt merke til noe ennå, men skal ta å se ekstra etter det neste gang jeg går på tur. 

Hvilken sjanger hører du mest på? Den boken har jeg tenkt på å lese, men aldri komt så langt. Kanskje jeg må få lånt den på biblioteket snart.

Så koselig. 

Greys anaotmy er bra da :) Jeg har aldri sett hele faktisk, bare fulgte med da det gikk på tven, men mange år siden jeg sist så det nå. Så det hadde sikkert vært kjekt å se igjen.

Da kan du begynne på nytt på sesong 1 og koser deg med 20 sesonger. :) Den er på Disney og muligens tv2play. 

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Samme her, nå har jeg sett på vokteren. 

Ser også på vokteren. :)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Da kan du begynne på nytt på sesong 1 og koser deg med 20 sesonger. :) Den er på Disney og muligens tv2play. 

Ja, da har jeg i alle fall noe å gjøre på fremover hehe :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har også kjøpt inn påskeliljer og stemorsblomster og skal plante ute i løpet av de neste ukene. Kjenner meg heldig som bor på et sted hvor våren kommer tidlig.

I kveld skal vi ha marinert kylling og smørstekte poteter. Lurer fælt på hva den er marinert i for der ville ikke samboer si noe om. I morgen blir det muligens en suppe fordi vertinnen sendte et bilde av noe suppelignende og sa at hun har begynt å forberede morgendagen.

Skrevet
Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Jeg har også kjøpt inn påskeliljer og stemorsblomster og skal plante ute i løpet av de neste ukene. Kjenner meg heldig som bor på et sted hvor våren kommer tidlig.

I kveld skal vi ha marinert kylling og smørstekte poteter. Lurer fælt på hva den er marinert i for der ville ikke samboer si noe om. I morgen blir det muligens en suppe fordi vertinnen sendte et bilde av noe suppelignende og sa at hun har begynt å forberede morgendagen.

Så kjekt! Jeg gleder meg sånn til våren jeg.

Å, det høres godt ut, blir sikkert spennende å smake.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så kjekt! Jeg gleder meg sånn til våren jeg.

Å, det høres godt ut, blir sikkert spennende å smake.

Helt enig. Våren er fin🥰

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...