Gå til innhold

Hva mener vi om Stian Grimseth?

musikeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

olivia1365380270

Ja, selvfølgelig har den tjukken gjort det. Men han ble tatt under vingene av Bjørge Stensbøl, eller pokker hva han heter. Norsk idrettsære stod på spill, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig har den tjukken gjort det. Men han ble tatt under vingene av Bjørge Stensbøl, eller pokker hva han heter. Norsk idrettsære stod på spill, må vite.

Jeg føler meg ikke overbevist. Er det ikke mulig at forklaringa hans stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

olivia1365380270

Jeg føler meg ikke overbevist. Er det ikke mulig at forklaringa hans stemmer?

Har det vært fremme i media igjen? - jeg har ikke fulgt med så godt. Hvis jeg ikke husker feil, så var det vel noe med et kosttilskudd han har tatt som ikke var "reint"? Det sier de fleste. Var det ikke en lovende bryter som ble tatt, og som nesten hadde samme slags historie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikkje han hadde dopa seg med vitende og vilje, han er rett og slett for dum til det !

Har inntrykk av att Stian Grimseth er en hederlig men naiv idrettsmann, som har blitt påvirket, manipulert og lurt av sitt støtteapparat.

Egentlig er han en "bonde", kommer ca. 6 mil herifra og uten innflytelse fra det kyniske idrettsmiljøet !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestlandsfanden

La meg nyansere.... Gjorde han det med vilje?

Skal man tro på Stian Grimseth,så bør man vel også tro på han bryteren også?Historiene deres var jo nesten identiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestlandsfanden

Skal man tro på Stian Grimseth,så bør man vel også tro på han bryteren også?Historiene deres var jo nesten identiske...

Fritz AAnes er vel kanskje frikjent?Han er jo fortsatt aktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Sprinter_86

Det er vel ingen norsk idrettsutøver som gjør det vel??..

såklart hadde ikkje Stian Grimseth dopa seg bevisst... han var i god form før OL, og var klar til å gjere ein kjempeinnsats!!! dessutan; Han amerikanske kulestøteren som blei tatt med samme stoffet, hadde mange hundre ganger større innhold av det i kroppen enn Stian...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...