musikeren Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hadde han dopa seg eller ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olivia1365380270 Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Det er vel ingen norsk idrettsutøver som gjør det vel??.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestlandsfanden Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Er det ikke bevist at han var dopet,da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Er det ikke bevist at han var dopet,da? La meg nyansere.... Gjorde han det med vilje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olivia1365380270 Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Ja, selvfølgelig har den tjukken gjort det. Men han ble tatt under vingene av Bjørge Stensbøl, eller pokker hva han heter. Norsk idrettsære stod på spill, må vite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Ja, selvfølgelig har den tjukken gjort det. Men han ble tatt under vingene av Bjørge Stensbøl, eller pokker hva han heter. Norsk idrettsære stod på spill, må vite. Jeg føler meg ikke overbevist. Er det ikke mulig at forklaringa hans stemmer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olivia1365380270 Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg føler meg ikke overbevist. Er det ikke mulig at forklaringa hans stemmer? Har det vært fremme i media igjen? - jeg har ikke fulgt med så godt. Hvis jeg ikke husker feil, så var det vel noe med et kosttilskudd han har tatt som ikke var "reint"? Det sier de fleste. Var det ikke en lovende bryter som ble tatt, og som nesten hadde samme slags historie? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Tror ikkje han hadde dopa seg med vitende og vilje, han er rett og slett for dum til det ! Har inntrykk av att Stian Grimseth er en hederlig men naiv idrettsmann, som har blitt påvirket, manipulert og lurt av sitt støtteapparat. Egentlig er han en "bonde", kommer ca. 6 mil herifra og uten innflytelse fra det kyniske idrettsmiljøet ! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestlandsfanden Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 La meg nyansere.... Gjorde han det med vilje? Skal man tro på Stian Grimseth,så bør man vel også tro på han bryteren også?Historiene deres var jo nesten identiske... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestlandsfanden Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Skal man tro på Stian Grimseth,så bør man vel også tro på han bryteren også?Historiene deres var jo nesten identiske... Fritz AAnes er vel kanskje frikjent?Han er jo fortsatt aktiv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinter_86 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Det er vel ingen norsk idrettsutøver som gjør det vel??.. såklart hadde ikkje Stian Grimseth dopa seg bevisst... han var i god form før OL, og var klar til å gjere ein kjempeinnsats!!! dessutan; Han amerikanske kulestøteren som blei tatt med samme stoffet, hadde mange hundre ganger større innhold av det i kroppen enn Stian...!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.