AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Leser du hovedsakelig skjønnlitteratur skrevet av forfattere av samme kjønn som deg selv? For min del har jeg merket at jeg ofte velger bøker skrevet av forfattere som deler mitt kjønn, uten at jeg alltid har vært klar over det. Det kan være fordi jeg lettere identifiserer meg med perspektivet, karakterene eller fortellerstemmen. Anonymkode: 0737f...77f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, absolutt ikke. Jeg bryr meg nada om både kjønn og alder, så lenge innholdet (omtaler, baksiden av boken, reklame , de første sidene osv) treffer. Tenk så mye du går glipp av fordi du kun skal ha det du tror du liker. Anonymkode: ed85d...d99 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, det gjør jeg ikke. Anonymkode: e8e61...24c 0 Siter
krøll9 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Nei. Helt uvesentlig. Men oppdaget forresten Leseklubben podcasten på nrk for noen måneder siden, apropos lesing. Skal nå lese (høre) Handmaid's tale i følge med podcasten. Og den er nå skrevet av en kvinne, noe som er helt greit synes jeg, men spiller egentlig ikke noen rolle. Må høre boka siden tematikken nå igjen er blitt aktuell 🥴 Så serien for mange år siden og tenkte på den lenge før jeg så "tjenerinne demonstrantene" på tv fra Minneapolis i januar. Var de også ute og gikk da regjeringa illegaliserte kvinners rett til abort i flere amerikanske stater for en tid tilbake tro? Prøvde meg på Orwell's 1984 nylig, men kom dessverre ikke i gang. Kanskje den fikk meg til å sovne hver gang jeg prøvde siden den er skrevet av en mann 😱 Skal visst også behandle dagsaktuelle tema nå. Endret 59 minutter siden av krøll9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Syntes kvinnelige forfattere er så kjedelige. Bare følelser og pjatt. Anonymkode: 0737f...77f 0 Siter
krøll9 Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Syntes kvinnelige forfattere er så kjedelige. Bare følelser og pjatt. Anonymkode: 0737f...77f What a man what a man 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Nei. Anonymkode: 216f0...270 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.