AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Flere som opplever å få dette spørsmålet fra sin behandler ifbm suicidalitet? Jeg synes det er så vanskelig å svare på. Anonymkode: 91f23...137 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Flere som opplever å få dette spørsmålet fra sin behandler ifbm suicidalitet? Jeg synes det er så vanskelig å svare på. Anonymkode: 91f23...137 Jeg har ikke fått det de siste 10 årene. Jeg kan noen ganger få oppmuntring til å ta kontakt før neste time - jeg kjenner til kriteriene for det. Hypotetisk: Om jeg hadde hatt tanker uten konkrete planer, hadde jeg bekreftet at det går fint. PS: Det er mange spørsmål av denne typen for tiden... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Eva Sofie skrev (11 minutter siden): Jeg har ikke fått det de siste 10 årene. Jeg kan noen ganger få oppmuntring til å ta kontakt før neste time - jeg kjenner til kriteriene for det. Hypotetisk: Om jeg hadde hatt tanker uten konkrete planer, hadde jeg bekreftet at det går fint. PS: Det er mange spørsmål av denne typen for tiden... Aldri fått den type spørsmål fra behandler. Selv om jeg har fortalt hvordan jeg tenker. Anonymkode: 7e557...f71 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Aldri fått den type spørsmål fra behandler. Selv om jeg har fortalt hvordan jeg tenker. Anonymkode: 7e557...f71 Hvilke spørsmål? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Eva Sofie skrev (1 time siden): Jeg har ikke fått det de siste 10 årene. Jeg kan noen ganger få oppmuntring til å ta kontakt før neste time - jeg kjenner til kriteriene for det. Hypotetisk: Om jeg hadde hatt tanker uten konkrete planer, hadde jeg bekreftet at det går fint. PS: Det er mange spørsmål av denne typen for tiden... Jeg skjønner. Jeg synes det er vanskelig for når man står i det er det et annet press enn når man sitter der sammen med behandler. Om du skjønner hva jeg mener? Anonymkode: 91f23...137 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.