Gå til innhold

"Er du trygg til neste gang vi møtes?"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som opplever å få dette spørsmålet fra sin behandler ifbm suicidalitet? Jeg synes det er så vanskelig å svare på.

Anonymkode: 91f23...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Flere som opplever å få dette spørsmålet fra sin behandler ifbm suicidalitet? Jeg synes det er så vanskelig å svare på.

Jeg har ikke fått det de siste 10 årene. Jeg kan noen ganger få oppmuntring til å ta kontakt før neste time - jeg kjenner til kriteriene for det.

Hypotetisk: Om jeg hadde hatt tanker uten konkrete planer, hadde jeg bekreftet at det går fint.

PS: Det er mange spørsmål av denne typen for tiden...

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (11 minutter siden):

Jeg har ikke fått det de siste 10 årene. Jeg kan noen ganger få oppmuntring til å ta kontakt før neste time - jeg kjenner til kriteriene for det.

Hypotetisk: Om jeg hadde hatt tanker uten konkrete planer, hadde jeg bekreftet at det går fint.

Aldri fått den type spørsmål fra behandler. Selv om jeg har fortalt hvordan jeg tenker.

Anonymkode: 7e557...f71

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Aldri fått den type spørsmål fra behandler. Selv om jeg har fortalt hvordan jeg tenker.

Anonymkode: 7e557...f71

Hvilke spørsmål?

Skrevet
Eva Sofie skrev (1 time siden):

Jeg skjønner. Jeg synes det er vanskelig for når man står i det er det et annet press enn når man sitter der sammen med behandler. Om du skjønner hva jeg mener?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...