AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Noen som vet? Anonymkode: 33334...8d6 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kommer vel an på legen, men jeg ble møtt helt okei. De fleste lappet meg sammen så fikk jeg gå, mens enkelte ville ha en samtale. Noen ganger ble jeg henvist til sykehuset for operasjon. Ble møtt sånn passe okei der også. Men det er ikke noe å trakte etter å skade seg, jeg opplevde det som veldig skamfullt da det stod på. Skammen gjorde at jeg klarte å slutte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg blir alltid møtt hyggelig. De har alltid vært snille mot meg. Og jeg har møtt mange forskjellige leger og sykepleiere. jeg er kvinne 31 år. Har selvskadet i mange år. Jeg har borderline men ikke blitt møtt dårlig av den grunn. Tror jeg har vært veldig heldig med hvem jeg har møtt Anonymkode: af2d0...184 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden (endret) Jeg har møtt leger som ikke forstår det var angst. Endret 13 minutter siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.