Gå til innhold

Hvordan blir man møtt som selvskader på legevakten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet?

Anonymkode: 33334...8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på legen, men jeg ble møtt helt okei. De fleste lappet meg sammen så fikk jeg gå, mens enkelte ville ha en samtale. Noen ganger ble jeg henvist til sykehuset for operasjon. Ble møtt sånn passe okei der også. Men det er ikke noe å trakte etter å skade seg, jeg opplevde det som veldig skamfullt da det stod på. Skammen gjorde at jeg klarte å slutte. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir alltid møtt hyggelig. De har alltid vært snille mot meg. Og jeg har møtt mange forskjellige leger og sykepleiere. jeg er kvinne 31 år. Har selvskadet i mange år. Jeg har borderline men ikke blitt møtt dårlig av den grunn. Tror jeg har vært veldig heldig med hvem jeg har møtt

Anonymkode: af2d0...184

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Jeg har møtt leger som ikke forstår det var angst. 

Endret av Krisebærblomsten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...