Gå til innhold

Hvordan velger du privat behandler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går du etter tekst på nettsiden, bilde og magefølelsen?

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet

Ja. Men deretter prøvetime. Hvis man først skal gå en stund kan det lønne seg å ha prøvetime med flere.

AnonymBruker
Skrevet
munchin skrev (6 timer siden):

Pris + Jeg ser nøye på om de beskriver hvilke metoder de arbeider etter.

Anonymkode: 82f06...b29

AnonymBruker
Skrevet

Velger dere samme kjønn som dere selv?

Anonymkode: 58091...3c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Velger dere samme kjønn som dere selv?

Helt irrelevant for meg, jeg går etter det jeg nevnte øverst. Pris + metode/tilnærming.

Anonymkode: 82f06...b29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde to stykker, begge var anbefalt på en side for adhd (søkte hjelp for dette i kombinasjon med stemningslidelse) og hadde gode anmeldelser på legelisten. Følte imidlertid at det gikk ganske fort i svingene og at førstegangskonsultasjonene var lite grundige. Valgte etter det å prøve hos en tredje. Jeg synes nettsidene var tillitsvekkende og det spilte også inn at vedkommende har svært lang erfaring og viktigst av alt spesialisert på det jeg trenger hjelp til.  Så det ble litt prøving og feiling

Anonymkode: 7c222...04f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg prøvde to stykker, begge var anbefalt på en side for adhd (søkte hjelp for dette i kombinasjon med stemningslidelse) og hadde gode anmeldelser på legelisten. Følte imidlertid at det gikk ganske fort i svingene og at førstegangskonsultasjonene var lite grundige. Valgte etter det å prøve hos en tredje. Jeg synes nettsidene var tillitsvekkende og det spilte også inn at vedkommende har svært lang erfaring og viktigst av alt spesialisert på det jeg trenger hjelp til.  Så det ble litt prøving og feiling

Fint at man ikke trenger å binde seg til noen før man er helt sikker!

AnonymBruker
Skrevet
munchin skrev (11 timer siden):

Hva med deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva med deg?

Første gang gikk jeg etter magefølelsen. Jeg fikk tillit til personen via tekst og bilde+utdanning. Andre gang gikk jeg etter anbefaling. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...