stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tror jeg har innfunnet meg med min skjebne, jeg blir ikke bedre og dette er mitt liv. Må bare akseptere at jeg klarer lite og må leve sånn, det kan vel bli verre og....hvem vet hva som venter. I neste uke skal jeg til tannlege og jeg vurderer å avbestille, hva er vitsen? Har betennelse i hele munnen og må trekke tenner, skal jeg pine meg gjennom det? Det er en visdomstann og en annen, gruer meg sånn. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vel, alternativet til å ikke gå er jo mer pine, fordi tannproblemer blir bare verre og verre. Jeg tror det er viktig for oss alle at vi slår oss til ro med, og aksepterer, de begrensninger vi har. Og så jobbe med å få et så godt liv som vi kan innenfor de begrensningene. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Vel, alternativet til å ikke gå er jo mer pine, fordi tannproblemer blir bare verre og verre. Jeg tror det er viktig for oss alle at vi slår oss til ro med, og aksepterer, de begrensninger vi har. Og så jobbe med å få et så godt liv som vi kan innenfor de begrensningene. Ja det er det, har bare håpløs tannlegeskrekk. Får bare ta vival og ha mannen med meg, ligger jo der rolig men det er så ekkelt. Ja må bare jobbe for å ha det best mulig mens man lever med de begrensningene man har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.