AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg ble innlagt til tvungen observasjon på søndag pga suicidalitet. Behandler sa til meg i går at jeg kunne klage hvis jeg ville, men regner med det er meningsløst? Anonymkode: 597fc...bbb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Det kommer an på hva du vil oppnå. Jeg vil hjem, men regner med de ikke går med på det? Anonymkode: 597fc...bbb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil hjem, men regner med de ikke går med på det? Anonymkode: 597fc...bbb La de ta vare på deg så du beholder livet ditt. Anonymkode: 7ba17...0d2 2 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil hjem, men regner med de ikke går med på det? Nyt heller hotelloppholdet, og gi dem noe å observere. 0 Siter
nachnoo Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Det varer maks 10 dager. Lite sannsynlig at KKOm rekker å behandle før de dagene er gått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.