AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er midt i en krise på jobb, utfrysning og ekkel oppførsel fra ett par av mine kollegaer mot meg. Sjefen er ikke helt med på drnne, så hjelper lite. Jeg har jobbet i denne jobben i 6år nå, ikke kjent tidligere at jeg har gruet meg så å gå på jobb. Så det jeg gjorde var å snakke inni meg og BA om at det skulle skje noe med meg/ikke farlig, men noe som gjorde at jeg kunne sykemelde meg. Jeg lytter gjerne ikke til meg selv og mitt hode, men får jeg smerter så tar jeg det på alvor. Forrige uke fikk jeg skikkelig stikk i ryggraden rett før jeg skulle sette meg i bilen til jobb. Er ikke gammel og har en sprek kropp. Det resulterte i at jeg heller måtte dra til legen. Legen kunne bekrefte at jeg hadde fått noe med ryggen som gjorde at jeg måtte ut i sykemelding. Jeg har tidvis vondt etterpå, men aner ikke hva dette kommer av. Aldri vært sykemeldt før. Så jeg lurer på om bønnen ble hørt her jeg. Isåfall veldig nærliggende å tro ❤️ håper jeg får det bedre på jobb. Anonymkode: 3bbb7...6a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvem ba du til? Anonymkode: 1aff9...39e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem ba du til? Anonymkode: 1aff9...39e Til hjelperene mine. Tro det eller ei, men føler jeg har det. Anonymkode: 3bbb7...6a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er midt i en krise på jobb, utfrysning og ekkel oppførsel fra ett par av mine kollegaer mot meg. Sjefen er ikke helt med på drnne, så hjelper lite. Jeg har jobbet i denne jobben i 6år nå, ikke kjent tidligere at jeg har gruet meg så å gå på jobb. Så det jeg gjorde var å snakke inni meg og BA om at det skulle skje noe med meg/ikke farlig, men noe som gjorde at jeg kunne sykemelde meg. Jeg lytter gjerne ikke til meg selv og mitt hode, men får jeg smerter så tar jeg det på alvor. Forrige uke fikk jeg skikkelig stikk i ryggraden rett før jeg skulle sette meg i bilen til jobb. Er ikke gammel og har en sprek kropp. Det resulterte i at jeg heller måtte dra til legen. Legen kunne bekrefte at jeg hadde fått noe med ryggen som gjorde at jeg måtte ut i sykemelding. Jeg har tidvis vondt etterpå, men aner ikke hva dette kommer av. Aldri vært sykemeldt før. Så jeg lurer på om bønnen ble hørt her jeg. Isåfall veldig nærliggende å tro ❤️ håper jeg får det bedre på jobb. Anonymkode: 3bbb7...6a7 Og etter sykemeldingen så er vel situasjonen akkurat den samme? Anonymkode: 3e859...98a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.