Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grendel skrev (2 timer siden):

Man kan vel si at det er en slags "achievement" for menn siden kvinner har visse standarder.

Hva slags standarder? Er det achievement for kvinner å ha hatt sex med mange?

Videoannonse
Annonse
Krisebærblomsten
Skrevet
ISW skrev (18 timer siden):

Sikker på at du ikke er nordlending? 🤭

Ja, jeg er ikke Nordlending🤭har lært orde av «Jegertvillingene» Kristine Thybo-Hansen. 

stjernestøv
Skrevet
Everybody skrev (15 minutter siden):

Hva slags standarder? Er det achievement for kvinner å ha hatt sex med mange?

Hadde ei venninne som hadde sex med veldig mange menn og hun ble kalt for hore, hun lå med alle og menn utnyttet seg av det. Hun var en veldig fin jente som menn traktet etter. 

Krisebærblomsten
Skrevet
ISW skrev (18 timer siden):

Sikker på at du ikke er nordlending? 🤭

Ja, er ikke fra Nord🤭jeg har aldri vært der før. 

Krisebærblomsten
Skrevet
Grendel skrev (21 timer siden):

DET er jeg ikke😅

Så bra😁

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Hadde ei venninne som hadde sex med veldig mange menn og hun ble kalt for hore, hun lå med alle og menn utnyttet seg av det. Hun var en veldig fin jente som menn traktet etter. 

Det er achievement for menn å ha sex med mange kvinner, mens kvinner som har sex med mange menn blir kalt for hore?

Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (På 26.2.2026 den 0.04):

Her kan folk lyve felt😁

stjernestøv
Skrevet
Everybody skrev (Akkurat nå):

Det er achievement for menn å ha sex med mange kvinner, mens kvinner som har sex med mange menn blir kalt for hore?

Ja det er nok sånn men hun så på dem som trofeer selv, jeg sa at de bare utnytter henne men hun sa det er hun som utnytter dem. Det var jo bare sex. 

stjernestøv
Skrevet
Everybody skrev (12 minutter siden):

Kan hente det har forandret seg i dag, hun begynte når hun var 14 år på åttitallet og holdt det gående i mange år. Tror hun har gitt seg nå selv om menn sikkert sikler etter henne den dag i dag. 

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2026 den 21.38):

Kvinne, 44. Ca 25 stk.

Anonymkode: 10dfa...ebd

Det var mange🤭

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...