AnonymBruker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Hvis man er både autist tourettes ,angst, ptsd,og depresjon er det da værre enn om man kun er autist? Hvordan behandle og hjelpe med så komplekse plager? Anonymkode: 29082...851 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Så antall diagnoser har ingenting å si da? Anonymkode: 29082...851 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så antall diagnoser har ingenting å si da? Anonymkode: 29082...851 Det er klart det står verre til jo flere diagnoser man har. Anonymkode: f4c31...253 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så antall diagnoser har ingenting å si da? Anonymkode: 29082...851 Jeg har symptomer som passer til flere diagnoser. Psykiatrien virker kun å være interessert i den verste. Anonymkode: 1e542...187 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har symptomer som passer til flere diagnoser. Psykiatrien virker kun å være interessert i den verste. Anonymkode: 1e542...187 Det er vanlig praksis. Hvis det er mulig å gjøre noe med den verste, tar man tak i den først. Deretter den nest verste osv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis man er både autist tourettes ,angst, ptsd,og depresjon er det da værre enn om man kun er autist? Hvordan behandle og hjelpe med så komplekse plager? Anonymkode: 29082...851 Autist kan man jo ikke behandle. Tourettes vet jeg ikke noe om. Men angst, ptsd og depresjon, jeg skjønner ikke at det behandles hver for seg? Blir ikke det litt som å behandle snørr, halsvondt og lungebetennelse hver for seg egentlig? Det virker ikke som om det er så mange som har greie på å behandle autister for psykiske plager forresten. Synd. Anonymkode: a8f6b...550 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.