AnonymBruker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Noen som har opplevd det? Altså være så tungt medisinert at man mister seg helt? Det har jeg opplevd, den mye nevnte psykehjem historien jeg ikke skal gjenta. Noen som har opplevd å bli helt satt ut av medisiner slik at man virker syk og sløv? Eller hørte det kun til de gamle nevroleptika? Anonymkode: 912f1...479 1 Siter
psykedeliker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Ja, det er en grunn til at noen mener det er hele hensikten med antipsykotika. Måten enkelte leger presser det på pasientene istedenfor å undersøke fakta bidrar heller ikke til noe positivt. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen som har opplevd det? Altså være så tungt medisinert at man mister seg helt? Det har jeg opplevd, den mye nevnte psykehjem historien jeg ikke skal gjenta. Noen som har opplevd å bli helt satt ut av medisiner slik at man virker syk og sløv? Eller hørte det kun til de gamle nevroleptika? Anonymkode: 912f1...479 Opplevde det på trilafon injeksjon hver tiende dag og høy dose, hva tenkte de på? Psykologen sa jeg var frisk mens alle andre trodde at da var jeg skikkelig syk. 0 Siter
Marye Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Jeg blir ofte sett på som sløv og dopa fikk ofte ikke engang på barer selv om jeg var fuckings edru 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Jeg ble satt på 300 mg seroquel. Skjønner at det ikke er så veldig høy dose, men det gjorde likevel mye med meg. Ble ikke sløv, men mistet meg selv, ble medgjørlig og lite reaktiv. Dvs bare gikk meg på alt. Jeg mistet meg selv på den måten at jeg ikke hadde noe egne meninger. Jeg godtok så mye fra alle hold. Når jeg sluttet på medikamentet, fikk jeg meg selv tilbake. Så plutselig at jeg hadde vært i en sterk tåke og ikke vært meg selv. Anonymkode: 08c6f...0ce 0 Siter
Glitter Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Jeg ble overmedisinert på Xeplion. Da var jeg fjern og treig. Går bedre nå når dosen er redusert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.