Gå til innhold

Å være så dopet ned at man virker syk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd det? Altså være så tungt medisinert at man mister seg helt?

Det har jeg opplevd, den mye nevnte psykehjem historien jeg ikke skal gjenta. 

Noen som har opplevd å bli helt satt ut av medisiner slik at man virker syk og sløv? Eller hørte det kun til de gamle nevroleptika?

Anonymkode: 912f1...479

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Ja, det er en grunn til at noen mener det er hele hensikten med antipsykotika. Måten enkelte leger presser det på pasientene istedenfor å undersøke fakta bidrar heller ikke til noe positivt.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Noen som har opplevd det? Altså være så tungt medisinert at man mister seg helt?

Det har jeg opplevd, den mye nevnte psykehjem historien jeg ikke skal gjenta. 

Noen som har opplevd å bli helt satt ut av medisiner slik at man virker syk og sløv? Eller hørte det kun til de gamle nevroleptika?

Anonymkode: 912f1...479

Opplevde det på trilafon injeksjon hver tiende dag og høy dose, hva tenkte de på? 

Psykologen sa jeg var frisk mens alle andre trodde at da var jeg skikkelig syk. 

Skrevet

Jeg blir ofte sett på som sløv og dopa

fikk ofte ikke engang på barer selv om jeg var fuckings edru 

AnonymBruker
Skrevet

Å ja da. 

Anonymkode: 610b6...373

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble satt på 300 mg seroquel. Skjønner at det ikke er så veldig høy dose, men det gjorde likevel mye med meg. Ble ikke sløv, men mistet meg selv, ble medgjørlig og lite reaktiv. Dvs bare gikk meg på alt. Jeg mistet meg selv på den måten at jeg ikke hadde noe egne meninger. Jeg godtok så mye fra alle hold. 

Når jeg sluttet på medikamentet, fikk jeg meg selv tilbake. Så plutselig at jeg hadde vært i en sterk tåke og ikke vært meg selv. 

Anonymkode: 08c6f...0ce

Skrevet

Jeg ble overmedisinert på Xeplion. Da var jeg fjern og treig. Går bedre nå når dosen er redusert. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...