Gå til innhold

Dødelig påsatt brann på buss = 6 måneder i fengsel + 2 år "straff på frifot"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/bussbrannen-i-enebakk-tente-pa-fordi-han-kjedet-seg/o/5-95-2907131

Skremmende hvor lave straffer det er i Norge, når personen er mistenkt for 133 lovbrudd fra før av holder på sånn her og får omtrent null straff, hans forklaring om dette uhellet virker lite troverdig mens selv om alt han sa var sant og bare et "uhell" burde straffen vel være veldig mye strengere særlig gitt forhistorikken

Rart at mediene også ikke nevner kulturell bakgrunn til gutten, skulle tro det var viktig å vite hvorfor nordmenn har begynt å oppføre seg slik, en drastisk endring i kultur, partiene med Bølers ex-parti AP i spissen har hevdet at alle kulturer er like gode og mangfold er vår styrke, men virker ikke alltid slik for meg

Hva mener dere, er 6 måneder i fengsel nok for det som ble gjort? Og er den kulturelle endringen vi har sett i Norge promotert av AP og co, en god utvikling synes dere?

Anonymkode: b21d0...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne 15-åringen har bakgrunn fra Albania. Nordmenn oppfører seg ikke slik.

Skrevet

Jeg mener at du kan ta med deg projiseringene dine ned igjen i grøften du hører hjemme, anonymtroll. Du ødelegger bare for saken slik du holder på.

Skrevet

Altfor lav straff. Men det var vel forventet.

Anonymkode: bc1b7...23a

Skrevet

Han har faktisk begått et drap og vansiret to andre for livet. Og så får han 6 mnd? 😳

Anonymkode: bc322...6cc

Skrevet
9 minutes ago, psykedeliker said:

Jeg mener at du kan ta med deg projiseringene dine ned igjen i grøften du hører hjemme, anonymtroll. Du ødelegger bare for saken slik du holder på.

Hvorfor ikke dele ditt syn på saken, denne meta-debatten om meg er ganske tåpelig. Si jeg hører hjemme i en grøft, hva så, hva tilfører det debatten ? Svar heller på saken:

Mener du, 6mnd er grei straff?

Mener du, alle kulturer er like gode?

Anonymkode: b21d0...915

Skrevet

Jeg synes samfunnet burde bli bedre  beskyttet mot de som er kronisk kriminelle.

Jeg er ikke for lengst mulig straff første gang noen gjør noe galt.  Det kan være litt uflaks om man havner i slagsmål og noen blir skadd for eksempel.

Når noen har gjort 80, 90 og 100 handlinger inkludert alvorlige ting så bør sjansene være brukt opp. Egentlig uavhengig av alder siden det ikke handler om rehabilitering, men å beskytte samfunnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...