Gå til innhold

Noen som har hatt kontakt med behandler (privat eller offentlig)utenom fastsatte timer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (57 minutter siden):

Ja. Det har skjedd tre ganger at jeg har knyttet meg til noen i en hjelper-rolle. Er ikke knyttet til noen nå og det er bedre for meg. 

Hvilke egenskaper hos hjelperen var det du knyttet deg til?

Anonymkode: a2c90...899

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke egenskaper hos hjelperen var det du knyttet deg til?

Vet ikke helt. De tre er ulike alle sammen. Men hadde kjemi med de alle og jeg kjente på deres engasjement i å hjelpe meg. De fikk meg til å føle meg hørt og sett. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Vet ikke helt. De tre er ulike alle sammen. Men hadde kjemi med de alle og jeg kjente på deres engasjement i å hjelpe meg. De fikk meg til å føle meg hørt og sett. 

Ja, det tenker jeg er likt hos meg. At jeg kjente meg sett, hørt og møtt hos denne behandleren. Kanskje for første gang i livet mitt. Hadde du en trygg barndom?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det tenker jeg er likt hos meg. At jeg kjente meg sett, hørt og møtt hos denne behandleren. Kanskje for første gang i livet mitt. Hadde du en trygg barndom?

Min mor var trygg fram til jeg var ni år, ellers har det vært en del utryggheter. Ikke omsorgssvikt, men mye utrygghet. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Min mor var trygg fram til jeg var ni år, ellers har det vært en del utryggheter. Ikke omsorgssvikt, men mye utrygghet. 

Leit å høre! Jeg hadde det ganske bra.

Ikkeanonymnok
Skrevet

Ja det har jeg.

Den ene møtte jeg tilfeldig ved flere anledninger etter at vedkommende ikke lenger var min behandler, vi slo av en høflighetsprat og har ikke møttes etter siste gang for et par år siden.

En annen har jeg møtt flere ganger fordi jeg har hjulpet vedkommende med noe praktisk. De gangene har vi ikke hatt en behandler/bruker-relasjon, altså ikke snakket om noe som angår meg privat, etter mitt ønske.

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

Ja det har jeg.

Den ene møtte jeg tilfeldig ved flere anledninger etter at vedkommende ikke lenger var min behandler, vi slo av en høflighetsprat og har ikke møttes etter siste gang for et par år siden.

En annen har jeg møtt flere ganger fordi jeg har hjulpet vedkommende med noe praktisk. De gangene har vi ikke hatt en behandler/bruker-relasjon, altså ikke snakket om noe som angår meg privat, etter mitt ønske.

Hjulpet med noe praktisk? Har dere altså utvekslet telefonnummer etter at dere var ferdig som behandler/bruker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hjulpet med noe praktisk? Har dere altså utvekslet telefonnummer etter at dere var ferdig som behandler/bruker?

Kall det en ubetalt tjeneste (fordi jeg ikke ønsket betaling) uten at jeg ønsker å utdype dette noe mer. Vi har hverandres telefonnummer ja. Hender vi sees fortsatt i behandler/bruker situasjoner, men dette er ikke min faste person lenger.

Uansett, sees vi privat så snakker vi ikke om mine greier og sees vi som behandler/bruker så prater vi ikke om den hjelpen jeg har gitt vedkommende. Dette er altså helt adskilt, noe som var viktig for meg siden vi har flyttet litt på grensen der ved å møtes privat. 
Viktig å påpekte at dette er ikke en jeg ser eller har kontakt med utenom de to scenarioene jeg her har nevnt. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (12 minutter siden):

Kall det en ubetalt tjeneste (fordi jeg ikke ønsket betaling) uten at jeg ønsker å utdype dette noe mer. Vi har hverandres telefonnummer ja. Hender vi sees fortsatt i behandler/bruker situasjoner, men dette er ikke min faste person lenger.

Uansett, sees vi privat så snakker vi ikke om mine greier og sees vi som behandler/bruker så prater vi ikke om den hjelpen jeg har gitt vedkommende. Dette er altså helt adskilt, noe som var viktig for meg siden vi har flyttet litt på grensen der ved å møtes privat. 
Viktig å påpekte at dette er ikke en jeg ser eller har kontakt med utenom de to scenarioene jeg her har nevnt. 

Jeg forstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...