Gå til innhold

Forstår ikke legene.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Ja i dag har min far begynt på AD for han er deprimert hadde de funnet ut, ja det har han vært lenge. Legen ville ikke gå inn i demens utredning mens han var deprimert med vi skulle rapportere til personale etter besøk om vrangforestillinger og hallusinasjoner, det er ille nå. Var det ikke viktigst at han begynte på AP hvis det er mulig å få dette bort? Han lider jo og det har pågått lenge men kan jo ikke ta begge deler på en gang. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Forstår meg bare ikke på leger, vil de det beste for pasientene? 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Forstår meg bare ikke på leger, vil de det beste for pasientene? 

Så klart. Hvorfor skulle de ikke det? På generelt grunnlag. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Så klart. Hvorfor skulle de ikke det? På generelt grunnlag. 

Nei syns bare at de ikke virker helt gode og at det er en makt over det jeg ikke liker, de skal bestemme alt og pasientene skal gjøre som de sier. Min far har ikke noe valg der han ligger, har virkelig vondt av han. Han vil bare hjem midt i alt og det går jo ikke, må være veldig tungt. 

stjernestøv
Skrevet

@Glitter da jeg var på sykehuset sist gav de meg plutselig blodfortynnende uten noen forklaring, jeg trengte jo ikke det men jeg tok det jo. Det er jo ikke rett? De finner på mye rart. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

@Glitter da jeg var på sykehuset sist gav de meg plutselig blodfortynnende uten noen forklaring, jeg trengte jo ikke det men jeg tok det jo. Det er jo ikke rett? De finner på mye rart. 

De er bare mennesker de også så de kan jo gjøre feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Det må jo være en god forklaring på dette? Spurte du ikke?

Anonymkode: 7b2c9...c0d

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

De er bare mennesker de også så de kan jo gjøre feil. 

Ja men da får de innrømme det da og ikke gå rundt der å tro at de bestemmer alt. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det må jo være en god forklaring på dette? Spurte du ikke?

Nei jeg spurte ikke bare reagerte på det, tok jo ikke det etter jeg kom hjem. De tok ct av hjertet der og, jeg ble kjørt fra det ene sykehuset til det andre. Helt unødvendig det og. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Nei jeg spurte ikke bare reagerte på det, tok jo ikke det etter jeg kom hjem. De tok ct av hjertet der og, jeg ble kjørt fra det ene sykehuset til det andre. Helt unødvendig det og. 

Jeg tenker at du må ha tillit til at legene gjør det beste de kan for å hjelpe deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at du må ha tillit til at legene gjør det beste de kan for å hjelpe deg.

Ok. Men det er noe med de, og legen til sønnen nekter å skrive ut alimemazin. Hva er det for noe tull? 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok. Men det er noe med de, og legen til sønnen nekter å skrive ut alimemazin. Hva er det for noe tull? 

På hvilken begrunnelse nekter de medisinen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På hvilken begrunnelse nekter de medisinen?

Det skulle bare brukes i ti dager, han er jo en tosk. Han har jo brukt det i mange år og han må jo sove, går tolv timers skift. Er så oppgitt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Det skulle bare brukes i ti dager, han er jo en tosk. Han har jo brukt det i mange år og han må jo sove, går tolv timers skift. Er så oppgitt. 

Bytt lege?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bytt lege?

Ja han snakket om det i dag, må gjøre det og da. 

Skrevet
stjernestøv skrev (45 minutter siden):

Men hvorfor spurte du de ikke? Og hvorfor tok du de ikke? 

Tror du oppriktig at de skriver ut medisiner til deg for gøy?

Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor spurte du de ikke? Og hvorfor tok du de ikke? 

Tror du oppriktig at de skriver ut medisiner til deg for gøy?

Jeg var for redd til å spør, tok jo de på sykehuset når de kom med de. 

Nei de gjør vel ikke det, bare skjønner ikke alt de driver med. Nå har jeg lest i gamle dagbøker og legene der var ikke gode, de sa mye rart til meg. Jeg sa jeg ikke ville ha vanedannende medisin men de gav meg vival, men vet jo at legene i dag er motsatt. Tidene forandrer seg. 

Skrevet

Jeg var for redd til å spør, tok jo de på sykehuset når de kom med de. 

Nei de gjør vel ikke det, bare skjønner ikke alt de driver med. Nå har jeg lest i gamle dagbøker og legene der var ikke gode, de sa mye rart til meg. Jeg sa jeg ikke ville ha vanedannende medisin men de gav meg vival, men vet jo at legene i dag er motsatt. Tidene forandrer seg. 

Hvis du er usikker på noe så spør dem. Det er mye bedre enn å lage konspiratoriske konklusjoner i eget hode. 

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Hvis du er usikker på noe så spør dem. Det er mye bedre enn å lage konspiratoriske konklusjoner i eget hode. 

Ok. Det er ikke konspirasjon, det er jo bare sannheten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...