AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er veldig lei meg over det som har skjedd og vet ikke om jeg orker mer. Jeg trodde hun ønsket sex at det var frivillig, men hun mener nå det ikke var det. Hvor ille må det være før jeg kontakter legevakten eller dps? Anonymkode: 2dc7a...077 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er veldig lei meg over det som har skjedd og vet ikke om jeg orker mer. Jeg trodde hun ønsket sex at det var frivillig, men hun mener nå det ikke var det. Hvor ille må det være før jeg kontakter legevakten eller dps? Anonymkode: 2dc7a...077 Har hun anmeldt deg? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Anmeld henne for falsk anmeldelse, så vinner du tid. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er veldig lei meg over det som har skjedd og vet ikke om jeg orker mer. Jeg trodde hun ønsket sex at det var frivillig, men hun mener nå det ikke var det. Hvor ille må det være før jeg kontakter legevakten eller dps? Anonymkode: 2dc7a...077 Du kan vel kontakte dps hvis du har behandler der? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) psykedeliker skrev (5 minutter siden): Anmeld henne for falsk anmeldelse, så vinner du tid. Enig med deg, tenk om dette ikke er sant? Dette bare er spørsmål fra anonymbruker igjen🤔 Endret 1 time siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.