Gå til innhold

Ble med i HOPE.

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Men det er ikke svindel, han tror virkelig på det selv. 

Det er like fullt svindel. Tror du på at Hanevold i samarbeid med "gud" kan kurere covid om du vippser ham 2000,- også? Han påsto jo det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 hours ago, stjernestøv said:

Han er ikke det, han både gråter og skriker. De bor i skogen i en vogn. 

Men han ber om penger?

image.png.e80d27d3b55366e64b486574a051f90d.png

stjernestøv
Skrevet
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Det er like fullt svindel. Tror du på at Hanevold i samarbeid med "gud" kan kurere covid om du vippser ham 2000,- også? Han påsto jo det.

Tror ikke på Hanevold nei men det var en periode jeg så mye på visjon Norge, ba de be for meg osv. Det hjalp ikke. 

stjernestøv
Skrevet
slabbedask skrev (3 minutter siden):

Men han ber om penger?

image.png.e80d27d3b55366e64b486574a051f90d.png

Ja han gjør det for han har jo ikke inntekt men jeg har aldri gitt, har bare vipps. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja han gjør det for han har jo ikke inntekt men jeg har aldri gitt, har bare vipps. 

Så hvorfor skaffer han seg ikke en jobb i stedet for å tigge fra følgerne, som han lover gull og grønne skoger (selv om han ikke klarer å heale seg selv)?

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Så hvorfor skaffer han seg ikke en jobb i stedet for å tigge fra følgerne, som han lover gull og grønne skoger (selv om han ikke klarer å heale seg selv)?

Han har ptsd og store smerter, røyker cannabis for det, han klarer ikke jobbe. Men hadde mange nok komt sammen og jobbet sammen hadde han og alle andre blitt friske. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Han har ptsd og store smerter, røyker cannabis for det, han klarer ikke jobbe. Men hadde mange nok komt sammen og jobbet sammen hadde han og alle andre blitt friske. 

Hvor mange trengs for at dette skal skje? Hva er det magiske antallet med mennesker som må komme sammen for at alle skal bli friske?

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (13 minutter siden):

Hvor mange trengs for at dette skal skje? Hva er det magiske antallet med mennesker som må komme sammen for at alle skal bli friske?

Han sier seks + han. Men egentlig vil han ha med så mange som mulig, tusener og millioner. Det er bare lite oppslutning men han har mange følgere og tilhengere, de ville ikke gjøre jobben som trengs. 

Skrevet
stjernestøv skrev (27 minutter siden):

Han sier seks + han. Men egentlig vil han ha med så mange som mulig, tusener og millioner. Det er bare lite oppslutning men han har mange følgere og tilhengere, de ville ikke gjøre jobben som trengs. 

Tror du helt seriøst på dette? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Tror du helt seriøst på dette? 

Ja noe av det tror jeg på. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Men hadde mange nok komt sammen og jobbet sammen hadde han og alle andre blitt friske. 

Hvordan skal dette foregå i praksis? Hva gjør at alle blir friske?

Anonymkode: be466...396

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal dette foregå i praksis? Hva gjør at alle blir friske?

Det er mye jobbing med seg selv og sammen, bla med chakraer og the arc. Han sier etterpå kan de sveve i luften om de vil, det er mye kvantefysikk og mye av Nicola Tesla og mye mer. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, stjernestøv said:

Det er mye jobbing med seg selv og sammen, bla med chakraer og the arc. Han sier etterpå kan de sveve i luften om de vil, det er mye kvantefysikk og mye av Nicola Tesla og mye mer. 

Dette er jo bare tull. Hvordan det er mulig å tro på dette forstår jeg ikke...

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er jo bare tull. Hvordan det er mulig å tro på dette forstår jeg ikke...

Nei det er vel mange som har falt av på veien. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Hvis det at 7 personer sitter i en ring, holder hverandre i hendene og ber og vipps! så blir alle i verden friske, da hadde ingen vært syke, det skjønner du også. Dette er bare vissvass og tull! Akkurat nå er jeg glad du ikke har mulighet til å donere noe til ham. Han er akkurat like "ekte" som Hanevold.

Skrevet
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Hvis det at 7 personer sitter i en ring, holder hverandre i hendene og ber og vipps! så blir alle i verden friske, da hadde ingen vært syke, det skjønner du også. Dette er bare vissvass og tull! Akkurat nå er jeg glad du ikke har mulighet til å donere noe til ham. Han er akkurat like "ekte" som Hanevold.

Det er mye jobbing først med både kropp, sinn og sjel så enkelt er det ikke...

Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Det er mye jobbing først med både kropp, sinn og sjel så enkelt er det ikke...

Hadde det vært mulig så hadde det allerede vært gjort. 

Det er mye folk gjør som krever mye jobbing.

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Hadde det vært mulig så hadde det allerede vært gjort. 

Det er mye folk gjør som krever mye jobbing.

Ok, han har tro på det da men folk vil ikke gjøre jobben. 

Skrevet
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Ok, han har tro på det da men folk vil ikke gjøre jobben. 

Forstår jeg godt de ikke vil. Hadde jo vært totalt bortkastet tid.

Skrevet
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Forstår jeg godt de ikke vil. Hadde jo vært totalt bortkastet tid.

Du mener det ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...