Gå til innhold

Ble med i HOPE.

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok. Han snakker jo på vegne av universet og moder jord. 

Det går sånn sett ut på det samme. 

"Jeg har svarene. Følg meg, gi meg penger, isoler dere fra andre, hør bare på meg og vi skal bygge et perfekt samfunn her". 

Det er akkurat det samme, enten man kaller det universet, Moder Jord eller Gud, det man mener man kommuniserer med og tror på.

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

"Jeg har svarene. Følg meg, gi meg penger, isoler dere fra andre, hør bare på meg og vi skal bygge et perfekt samfunn her". 

Det er akkurat det samme, enten man kaller det universet, Moder Jord eller Gud, det man mener man kommuniserer med og tror på.

Ja mulig det. 

Skrevet
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jepp. Og slike "sekter" (eller hva man enn kaller dem) har vel aldri fungert i lengden. Nei, det er best å holde seg unna disse svindlerne der altså.

Skrevet

Hvis du ønsker å jobbe hardt med det selv så er det vel best å starte hjemme.

stjernestøv
Skrevet
Fionys skrev (33 minutter siden):

Hvis du ønsker å jobbe hardt med det selv så er det vel best å starte hjemme.

Ja alt hjelper på men jeg blir dårlig av det, har lest en del og jobbet litt med chakraer og meditert. Følte meg åpen men for åpen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Ja alt hjelper på men jeg blir dårlig av det, har lest en del og jobbet litt med chakraer og meditert. Følte meg åpen men for åpen. 

Jeg synes du skal meditere o.l. i den grad du synes du har glede av det og du synes det hjelper deg til å komme gjennom hverdagene uten å bli for sliten. Ikke la det bli for dominerende slik at du grubler mer enn nødvendig.

Bruk energien på dine nærmeste, du har nok å stå i med om du ikke skal ta ansvaret for å redde verden. 

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (2 minutter siden):

Jeg synes du skal meditere o.l. i den grad du synes du har glede av det og du synes det hjelper deg til å komme gjennom hverdagene uten å bli for sliten. Ikke la det bli for dominerende slik at du grubler mer enn nødvendig.

Bruk energien på dine nærmeste, du har nok å stå i med om du ikke skal ta ansvaret for å redde verden. 

Nei er redd det åndelige skal bli for dominerende og det går bare ikke nå, har andre ting å tenke på. Ja må bruke tiden på mine nærmeste og det hater jo Hope. 

Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Nei er redd det åndelige skal bli for dominerende og det går bare ikke nå, har andre ting å tenke på. Ja må bruke tiden på mine nærmeste og det hater jo Hope. 

Merkelig fyr. Hold deg unna han!

Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Ja må bruke tiden på mine nærmeste og det hater jo Hope. 

Hvem skal man hjelpe og bruke tiden på, om ikke sine nærmeste, sier nå jeg! 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (1 minutt siden):

Merkelig fyr. Hold deg unna han!

Han kjefter på oss for vi har nok med våre liv og snakker om alt han har ofret. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Han kjefter på oss for vi har nok med våre liv og snakker om alt han har ofret. 

Vil råde deg til å mobilisere fornuften din. 

stjernestøv
Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Hvem skal man hjelpe og bruke tiden på, om ikke sine nærmeste, sier nå jeg! 

Han snakker om alle barna i verden og verden men vi er jo glad i våre nærmeste og kan ikke bare bryte opp og forlate dem selv om han gjorde det for saken. 

stjernestøv
Skrevet

Vil råde deg til å mobilisere fornuften din. 

Ok. Jeg er glad i mine nærmeste, kan ikke bare forlate dem. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok. Jeg er glad i mine nærmeste, kan ikke bare forlate dem. 

Selvfølgelig kan du ikke det. Her virker det jo som om du har fornuften i behold ;)

stjernestøv
Skrevet

Selvfølgelig kan du ikke det. Her virker det jo som om du har fornuften i behold ;)

Ja litt fornuft har jeg jo ;) 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja litt fornuft har jeg jo ;) 

Det er bra. Bruk den videre nå til å melde deg ut av siden hans. Ikke følg han lenger. 

Endret av Vendi
stjernestøv
Skrevet

Det er bra. Bruk den videre nå til å melde deg ut av siden hans. 

Får tenke på det hehe :D 

Skrevet
stjernestøv skrev (9 timer siden):

Har du blitt mer åndelig etter å ha trappet ned på medisiner?

stjernestøv
Skrevet
Fionys skrev (9 timer siden):

Har du blitt mer åndelig etter å ha trappet ned på medisiner?

Litt åndelig er jeg men ikke for mye. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...