Sakura Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars (endret) I år som i fjor så fin gjeng🙂har sett de 2 første episodene🙂 Endret 6. mars av Krisebærblomsten 2 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Krisebærblomsten skrev (13 minutter siden): I år som i fjor så fin gjeng🙂har sett de 2 første episodene🙂 Har ikke sett det men sikkert et fint program, jeg liker bedre true crime. 2 Siter
Sakura Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars stjernestøv skrev (4 minutter siden): Har ikke sett det men sikkert et fint program, jeg liker bedre true crime. Det gjør jeg og crime og savna personer. Mye av det jeg ser på er fra USA. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg og crime og savna personer. Mye av det jeg ser på er fra USA. Ja samme her, uoppklarte saker liker jeg ikke å se på da. 0 Siter
Sakura Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars stjernestøv skrev (4 minutter siden): Ja samme her, uoppklarte saker liker jeg ikke å se på da. Uoppklarte saker det er spennende🕵️♀️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden): Uoppklarte saker det er spennende🕵️♀️ Vil vite hva som skjedde med dem. 1 Siter
Glitter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Har sett første episode. Blir imponert av gutten uten armer (husker ikke hva han het). 1 Siter
frosken Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars påskelilje skrev (10 timer siden): Så første episoden i går. Veldig fin serie ❤️ Ingen grunn til å utsette å få med deg episode 2 også - den var egentlig helt utrolig bra laget. Enkle virkemidler som treffer langt inn i sjelen. Jeg blir sjelden rørt av tv, men sånn var det ikke igår ... 1 Siter
Glitter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars frosken skrev (2 minutter siden): Ingen grunn til å utsette å få med deg episode 2 også - den var egentlig helt utrolig bra laget. Enkle virkemidler som treffer langt inn i sjelen. Jeg blir sjelden rørt av tv, men sånn var det ikke igår ... Jeg blir imponert over hvor moden og innsiktsfull mange av de er. Benjamin sa veldig mye fint til Alva. 1 Siter
påskelilje Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars frosken skrev (1 time siden): Ingen grunn til å utsette å få med deg episode 2 også - den var egentlig helt utrolig bra laget. Enkle virkemidler som treffer langt inn i sjelen. Jeg blir sjelden rørt av tv, men sånn var det ikke igår ... Takk for anbefaling! Da blir det episode 2 i kveld ❤️ 1 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Glitter skrev (10 timer siden): Jeg blir imponert over hvor moden og innsiktsfull mange av de er. Benjamin sa veldig mye fint til Alva. Ja, de er flinke og snille🙂 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars (endret) Glitter skrev (12 timer siden): Har sett første episode. Blir imponert av gutten uten armer (husker ikke hva han het). Benjamin Endret 7. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars (endret) påskelilje skrev (21 timer siden): Så første episoden i går. Veldig fin serie ❤️ Ja, fin serie. Endret 7. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
påskelilje Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars frosken skrev (13 timer siden): Ingen grunn til å utsette å få med deg episode 2 også - den var egentlig helt utrolig bra laget. Enkle virkemidler som treffer langt inn i sjelen. Jeg blir sjelden rørt av tv, men sånn var det ikke igår ... Har sett episode 2 nå. Veldig rørende ❤️ 2 Siter
Sakura Skrevet 10. mars Forfatter Skrevet 10. mars (endret) påskelilje skrev (På 7.3.2026 den 23.37): Har sett episode 2 nå. Veldig rørende ❤️ Ja, det synes jeg og de er så flinke. Endret 10. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 12. mars Forfatter Skrevet 12. mars (endret) Alba skrev (5 minutter siden): Jeg får ikke sett alle episodene. Kommer ny episode i morgen🙂 Endret 12. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars (endret) Det er for mye fokus på at deltakerne ikke får til noen ting av det de skal gjøre. De selv sier de ikke kan eller tør. De kan jo🙂 Endret 13. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars Jeg synes to av deltakerene er veldig frekke i munnen mot Øystein. De forstår kanskje ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.