AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden @nachnoo? Jeg har en klar tendens til å bli veldig opptatt av behandler. Jeg tenker på hva den føler/tenker/forventer av meg. Typiske tanker kan være ; kjeder han seg nå? Ville han egentlig hatt en annen pasient enn meg? Liker han meg? osv. Bør jeg ta dette opp med behandler? Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Anonymos Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det finnes et dusin slike poster og svaret er som regel at det er ganske vanlig å bli opptatt av behandler (med "opptatt av" regner jeg med at du mener personlig tilknyttet på en uhensiktsmessig måte). Jeg har selv blitt det, og jeg fant aldri ut hvordan jeg skulle håndtere det underveis i behandlingen. Løsningen kom av seg selv når behandlingen var over og behandler forsvant ut av livet mitt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Anonymos skrev (3 minutter siden): Det finnes et dusin slike poster og svaret er som regel at det er ganske vanlig å bli opptatt av behandler (med "opptatt av" regner jeg med at du mener personlig tilknyttet på en uhensiktsmessig måte). Jeg har selv blitt det, og jeg fant aldri ut hvordan jeg skulle håndtere det underveis i behandlingen. Løsningen kom av seg selv når behandlingen var over og behandler forsvant ut av livet mitt. Tok du det opp med behandler? Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Anonymos skrev (4 minutter siden): Det finnes et dusin slike poster og svaret er som regel at det er ganske vanlig å bli opptatt av behandler (med "opptatt av" regner jeg med at du mener personlig tilknyttet på en uhensiktsmessig måte). Jeg har selv blitt det, og jeg fant aldri ut hvordan jeg skulle håndtere det underveis i behandlingen. Løsningen kom av seg selv når behandlingen var over og behandler forsvant ut av livet mitt. Sluttet du å tenke på behandler så fort dere stoppet behandlingen? Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Anonymos Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Nei, så ikke vitsen med det ta det opp med behandler. Valgte å bare overse det så langt det lot seg gjøre og fokusere på det behandlinga skulle dreie seg om. Endret 3 timer siden av Anonymos 0 Siter
Anonymos Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 minute ago, AnonymBruker said: Sluttet du å tenke på behandler så fort dere stoppet behandlingen? Anonymkode: 31007...2cb Ikke umiddelbart, men det ga seg ganske raskt ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Anonymos skrev (Akkurat nå): Nei, så ikke vitsen med det. Valgte å bare overse det så langt det lot seg gjøre og fokusere på det behandlinga skulle dreie seg om. Bra. Jeg strever litt med å fokusere på behandlingen fordi jeg er så opptatt av behandler. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Anonymos skrev (2 minutter siden): Ikke umiddelbart, men det ga seg ganske raskt ja. Det var fint for deg. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Anonymos Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Just now, AnonymBruker said: Bra. Jeg strever litt med å fokusere på behandlingen fordi jeg er så opptatt av behandler. Anonymkode: 31007...2cb Det gjorde jeg også til tider, så ideelt sett burde jeg tatt det opp på en måte. Men noe av problemstillingen min er var relasjonelle vansker, så det å ta det opp på noen måte virket helt umulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Anonymos skrev (2 minutter siden): Det gjorde jeg også til tider, så ideelt sett burde jeg tatt det opp på en måte. Men noe av problemstillingen min er var relasjonelle vansker, så det å ta det opp på noen måte virket helt umulig. Kan jeg spørre hva du ble opptatt av hos behandler? Hvem han var e.l privat? Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Anonymos Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 11 minutes ago, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hva du ble opptatt av hos behandler? Hvem han var e.l privat? Anonymkode: 31007...2cb Forstår spørsmålet, men vil helst ikke gå mer i detalj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.