Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greide 3 økter på treningssenteret og satt ny pers med trapbaren med 2×70kg, men det var med PTen og da greier jeg litt mer. Greide allikevel alene 5 serier med 6 løft hver hvor jeg begynte med 6×40kg og endte opp med 6×60kg (med trapbaren) Er foreløpig fornøyd med det.

Mandag : Treningssenteret i 90min. Rodde i 20min (3120m) og styrke i 65min og 5min tøying.

Onsdag : Treningssenteret med PT i 80min. Rodde i 30min (4690m) og styrke i 50min

Fredag : Treningssenteret i 95min. Rodde i 30min (5050m) og styrke i 65min og litt tøying.

Det er gøy når jeg ser at det stadig kommer nye perser, men det vil jo etterhvert flate helt ut. Får nyte mens jeg kan. Begynner også å føle at jeg begynner å bli sterkere. Det hjalp dessuten godt å få opp jern og natrium. 

Hvordan har det gått med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har i alle fatt gått tur på 4,5 km både i går og i dag og i går rodde jeg 2 km på romaskina. 😀

Skrevet

Jeg har som mål å ha minst to styrketreningsøkter i uka. Denne gangen ble det bare én, fordi i dag, da jeg hadde planlagt å trene tidlig på dagen, var jeg I stedet med min far på legevakt og sykehus. Heldigvis ingenting alvorlig, men treningsøkta utgikk da. Fikk gått en planlagt tur med mannen seint i ettermiddag da 😊

Når det er sagt, så ble den ene styrketreningsøkta jeg hadde, helt vanvittig god! Jeg perset på tre øvelser på maks kilo (bryst flyes, legghev og ryggstrekk), perset på antall sett på en annen (beinpress), og antall tonn jeg løftet i løpet av den timen,  ble på svimlende 19,8 tonn! Wow! Veldig gøy!

Så uka ble sånn:

Mandag: Tur med sønnen; 5 km

Onsdag: Kort ettermiddagstur med mannen; 2 km

Fredag: Styrketrening 70 min + tur I skogen med mannen; 4,3 km

Søndag: Tur med mannen; 5,2 km.

Ingen skiturer lenger, altså. Men gåturer i skogen er også fint 💚 Fornøyd!

Skrevet
påskelilje skrev (19 minutter siden):

Jeg har som mål å ha minst to styrketreningsøkter i uka. Denne gangen ble det bare én, fordi i dag, da jeg hadde planlagt å trene tidlig på dagen, var jeg I stedet med min far på legevakt og sykehus. Heldigvis ingenting alvorlig, men treningsøkta utgikk da. Fikk gått en planlagt tur med mannen seint i ettermiddag da 😊

Når det er sagt, så ble den ene styrketreningsøkta jeg hadde, helt vanvittig god! Jeg perset på tre øvelser på maks kilo (bryst flyes, legghev og ryggstrekk), perset på antall sett på en annen (beinpress), og antall tonn jeg løftet i løpet av den timen,  ble på svimlende 19,8 tonn! Wow! Veldig gøy!

Så uka ble sånn:

Mandag: Tur med sønnen; 5 km

Onsdag: Kort ettermiddagstur med mannen; 2 km

Fredag: Styrketrening 70 min + tur I skogen med mannen; 4,3 km

Søndag: Tur med mannen; 5,2 km.

Ingen skiturer lenger, altså. Men gåturer i skogen er også fint 💚 Fornøyd!

Ja, det er gøy å perse. Du er flink👏

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...