Gå til innhold

GUTE MORGEN ALLE ZUZAMMEN!


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    8

  • Poetica

    6

  • nanna

    6

  • Wulfi

    3

Mest aktive i denne tråden

Ja, abe meine kroppen willen nich... Was soll ich gjøre mit det, da?

Guten morgen zuzein, retz. Haben sie angst bitte, kennen sie Derrick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, abe meine kroppen willen nich... Was soll ich gjøre mit det, da?

Guten morgen zuzein, retz. Haben sie angst bitte, kennen sie Derrick?

Ich habe die aller frychterlischte angst fur Derrik und die Mordkommision! Schreck und Gru!

Du must nicht lassen deine kørperlige schrøpeligheiten bestemmen uber dich sollen verden zu zein, habst du gehørt das jungel worttak; das ande ist gevillich, aber die fleisch is schrøpelich? Das schtemt :-/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ich habe die aller frychterlischte angst fur Derrik und die Mordkommision! Schreck und Gru!

Du must nicht lassen deine kørperlige schrøpeligheiten bestemmen uber dich sollen verden zu zein, habst du gehørt das jungel worttak; das ande ist gevillich, aber die fleisch is schrøpelich? Das schtemt :-/.

Ja, du haben ganz richtig, retz, das stemt ganz genau.

Meine kopf ist nür 20 jahre alt, aber meine fleische sind 80... Was soll ich gjøren?

Ich bin ganz glad das gehts besser wie die uhr gehts utover die tage... Bei 12 uhr, ich bin 30 jahre im beide meine kopf und meine fleisch. (Vierleich ich diese morgen nicht die vekkenklokken has getoten, dan ich habe grunden zu gehaufen es ist die ganze samme diese gebedritne tagen...)

Wo das ist leben, er ist haufe.

:o)

Meine mutti hat immer gesagt: Man sind nich was man niemal hast vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Ja, du haben ganz richtig, retz, das stemt ganz genau.

Meine kopf ist nür 20 jahre alt, aber meine fleische sind 80... Was soll ich gjøren?

Ich bin ganz glad das gehts besser wie die uhr gehts utover die tage... Bei 12 uhr, ich bin 30 jahre im beide meine kopf und meine fleisch. (Vierleich ich diese morgen nicht die vekkenklokken has getoten, dan ich habe grunden zu gehaufen es ist die ganze samme diese gebedritne tagen...)

Wo das ist leben, er ist haufe.

:o)

Meine mutti hat immer gesagt: Man sind nich was man niemal hast vært!

Meine mutte hatte immer geschlengt in meine tryne: Als man reider, so liegt man. Ich kan so wohl husken das ich immer aldeles frychterlich rasende bin wann sie habt das gesagt.

Eine anderes dinge var; Hatt man gesagt A, musste man also B sagen. Fur noe scheisse getullete ding zu sagen! Es ist vel nicht notvendig die heile alfabet oppramsen nuhr fordi ein kleine, bischen A kommst aus von die kjeft sollen werden zu zein.

Sie hat also gesagt zu mir viele ganger; du must doch lernen zu krypen før du schpringen willst. Høren sie sånt getullete dinge! *SCHNØFT*

Als du muligens geschønnt hat; Ich bin nicht zu begeistret uber sånne bummelichte worttaken, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Og hva har DU tatt til "frokost" ????? :-)

Meine kleine wolf, he he...

Lupum auribus teneo

Das bedoytet: Ich holden das wolf in die øren! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

God morgen! Er for trøtt *gjesp* men jeg skal sykle 12 km i dag! :-)

Jeg skal kjøre ca en halv km, he he. Hvordan er været nede hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

*stønne og sukke*

Schtønnen und sukken kanst du gegjøren wenn ich gebanken dich mit meine aldeles frychterlichte flammenkaster.

Eine stralendes tag ist es.

Wie einz Lily marlen... *Syngt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meine mutte hatte immer geschlengt in meine tryne: Als man reider, so liegt man. Ich kan so wohl husken das ich immer aldeles frychterlich rasende bin wann sie habt das gesagt.

Eine anderes dinge var; Hatt man gesagt A, musste man also B sagen. Fur noe scheisse getullete ding zu sagen! Es ist vel nicht notvendig die heile alfabet oppramsen nuhr fordi ein kleine, bischen A kommst aus von die kjeft sollen werden zu zein.

Sie hat also gesagt zu mir viele ganger; du must doch lernen zu krypen før du schpringen willst. Høren sie sånt getullete dinge! *SCHNØFT*

Als du muligens geschønnt hat; Ich bin nicht zu begeistret uber sånne bummelichte worttaken, he he.

Ja, ich bin ganz enig. Und zu vær ganz erlich også; es has nich gehilft meine mutti, sie sind tot und begravet! Es ist ganz klar, es ist jo faktisk først nu es stimt vor meine mutti. (Sie hast jo nich bin tot før.)

:oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Varmt nok, jeg våknet av at jeg var våt av svette, vi har fått vind fra Sahara og dermed ligger det også et tykt sandlag oppe i luften, ikke noe bra for astmaen! :-(

http://www.canariposten.com/nyheter/u17a/n_24_5.htm

WOW! Det der høres ikke noe særlig ut, nei. har opplevd én sandstorm i mitt liv, det var i Zuezkanalen (tror jeg) da jeg var liten. Fikk en skjennepreken av de store fordi jeg åpna alle dørene. Syntes det var så gøy å se all den sanden blåse inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schtønnen und sukken kanst du gegjøren wenn ich gebanken dich mit meine aldeles frychterlichte flammenkaster.

Eine stralendes tag ist es.

Wie einz Lily marlen... *Syngt*

Pøh. Kanskje det der derfor jeg er så lemster? Kan jo faen ikke verken sitte eller tråkke på foten! Aua! *syter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, ich bin ganz enig. Und zu vær ganz erlich også; es has nich gehilft meine mutti, sie sind tot und begravet! Es ist ganz klar, es ist jo faktisk først nu es stimt vor meine mutti. (Sie hast jo nich bin tot før.)

:oD

*LOL*

Du bist - trotz deine ganz høgen alter - imponerende logisch im die morgenkviste, musst ich sagen!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Det der høres ikke noe særlig ut, nei. har opplevd én sandstorm i mitt liv, det var i Zuezkanalen (tror jeg) da jeg var liten. Fikk en skjennepreken av de store fordi jeg åpna alle dørene. Syntes det var så gøy å se all den sanden blåse inn.

Faen, jeg gruer meg til all vakinga etterpå, ikke kan man henge ut klær heller! Ut må jeg i ettermiddag, men det skal bli en kort affære! Jeg får vel begynne med frokosten her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, jeg gruer meg til all vakinga etterpå, ikke kan man henge ut klær heller! Ut må jeg i ettermiddag, men det skal bli en kort affære! Jeg får vel begynne med frokosten her! :-)

Og før du begynner å mobbe så mente jeg vaskinga! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...