Gå til innhold

GUTE MORGEN ALLE ZUZAMMEN!


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Pøh. Kanskje det der derfor jeg er så lemster? Kan jo faen ikke verken sitte eller tråkke på foten! Aua! *syter*

Ja, du syter.

Egentlig vil du jeg skal spørre hva som har skjedd med foten din, og det er jeg fast bestemt på at jeg IKKE skal spørre om.

OK da, HVA har du vært borti nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    8

  • Poetica

    6

  • nanna

    6

  • Wulfi

    3

Mest aktive i denne tråden

*LOL*

Du bist - trotz deine ganz høgen alter - imponerende logisch im die morgenkviste, musst ich sagen!

;-)

Es ist møglich das ganz alein skyldes diese wunderbare hjernetrim im der morgenkvisten. Viel danke, retz, du bist einem personal trainer fur meinem gerotne morgenhjerne!

Die beste wünschen für deinem tag!

Keep passing the open windows, retz!

:o}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Og før du begynner å mobbe så mente jeg vaskinga! *S*

He, he, så det gjorde du. :-) Godt du minna meg på vasking forresten, må fikse noen reine fotballsokker til i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Es ist møglich das ganz alein skyldes diese wunderbare hjernetrim im der morgenkvisten. Viel danke, retz, du bist einem personal trainer fur meinem gerotne morgenhjerne!

Die beste wünschen für deinem tag!

Keep passing the open windows, retz!

:o}

Personal trainer, høh?! Ja, das passt mich sehr gut, musste du die honorar på 1000 kronen bezalen zu meine wunderschøne kleine konto, oder på eine ausbezalingskarte? ;-)

Hast eine forrycht und wunderschønes tag du også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personal trainer, høh?! Ja, das passt mich sehr gut, musste du die honorar på 1000 kronen bezalen zu meine wunderschøne kleine konto, oder på eine ausbezalingskarte? ;-)

Hast eine forrycht und wunderschønes tag du også! :-)

Du kan die regnung zum meinen dumkopfen av en ex senden! >:o> "Fordi han fortjener det"

Adieu bis nuh!

(Må se til å få gjort noe annet enn bare spas og moro, veit du!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute av senga forlengst, takk ! Men noen morgengymnastikk kan du bare glemme, for det bli'kke no'av ! :-)

God morgen til deg også, forresten ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg er ute av senga forlengst, takk ! Men noen morgengymnastikk kan du bare glemme, for det bli'kke no'av ! :-)

God morgen til deg også, forresten ! :-)

Pingle!

Jeg har allerede byksa opp og ned trappa 6-7 ganger. OG vært like mange turer ut i den derre friske lufta.

*Stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guten morgen du dein kleine grevling du bist!

Haben si eine gut tag! Ja, sehr gut ich denke.

Ich bin sehr spretten diese morgen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Guten morgen du dein kleine grevling du bist!

Haben si eine gut tag! Ja, sehr gut ich denke.

Ich bin sehr spretten diese morgen. :o)

So du hast hatt deine buckken und schteilen in die grosse åker?

Aber ich musst safen; Du bist nicht sehr elegant wenn du gjør deine patetische versuchen an die capriole. Gescherp dich, meine kleine ezelscnupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Eg veit ikkje det. For det første regnar det, for det andre vakna opptil fleire ungar i natt (GJESP), for det tredje er mannen på kurs heile veka, og dessutan er sjefen min ganske teit i dag.

Men ok, godmorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So du hast hatt deine buckken und schteilen in die grosse åker?

Aber ich musst safen; Du bist nicht sehr elegant wenn du gjør deine patetische versuchen an die capriole. Gescherp dich, meine kleine ezelscnupp!

Gute morgen. Ich habe snuppfen! Begreift du nicht? Schnell, nemen sie die Nasivin aber schnell, aber plötslich, mit gemüse und kartoffelnsalat...... glaub'ich..... Neeee....

Heute ist die motorcykellkörentag, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Eg veit ikkje det. For det første regnar det, for det andre vakna opptil fleire ungar i natt (GJESP), for det tredje er mannen på kurs heile veka, og dessutan er sjefen min ganske teit i dag.

Men ok, godmorn.

Ikke dagen å forlange lønnsforhøyelse altså.

Prøv deg med litt smiger på han derre sjefen din; Skal si småsjefen henger flott i dag!

Da blir'n fra seg av begeistring, vettu. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Gute morgen. Ich habe snuppfen! Begreift du nicht? Schnell, nemen sie die Nasivin aber schnell, aber plötslich, mit gemüse und kartoffelnsalat...... glaub'ich..... Neeee....

Heute ist die motorcykellkörentag, ja?

Du tagst eine liter vasser im eine zalo-flasche. So getømmen du viele, viele tabasco oppi. Spritze geschvære strutz - nein, das var feil, strutz ist eine geschummelte vogel - sprutz meine ich, opp in deine beiden nasenboren, aber viel! Dann bist du gefrisch igjen. Ja? Ja!

Schnell, scnell!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tagst eine liter vasser im eine zalo-flasche. So getømmen du viele, viele tabasco oppi. Spritze geschvære strutz - nein, das var feil, strutz ist eine geschummelte vogel - sprutz meine ich, opp in deine beiden nasenboren, aber viel! Dann bist du gefrisch igjen. Ja? Ja!

Schnell, scnell!!!!

Danke, dann haben ich nicht mer snuppfen nur kopf. Ich bin Die strutz oder die giraffe.

Ich habe die gemüse geessen und mein persönliche hygiene ist gut.

Danke mein ratgeber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So du hast hatt deine buckken und schteilen in die grosse åker?

Aber ich musst safen; Du bist nicht sehr elegant wenn du gjør deine patetische versuchen an die capriole. Gescherp dich, meine kleine ezelscnupp!

Kallst du mich patetisch???? Du deine dumkopf grevlingen! Ich habe getrodd das du war meine freund ich!

I möge auf den åker gehoppe jeden tag, hörst du? JEDEN TAG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Danke, dann haben ich nicht mer snuppfen nur kopf. Ich bin Die strutz oder die giraffe.

Ich habe die gemüse geessen und mein persönliche hygiene ist gut.

Danke mein ratgeber.

Aber das var da so kleine. :-)

Ich habe das tabascokur ein mal geprøvt, und das ist sehr, sehr effektive. So das so! Das schnott und schnue kommst aus in gedigre klysen, und dervor es ist sehr lurt zu haben eine heile dassrulladen in die nahe.

Gemuse ist aber oppschrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kallst du mich patetisch???? Du deine dumkopf grevlingen! Ich habe getrodd das du war meine freund ich!

I möge auf den åker gehoppe jeden tag, hörst du? JEDEN TAG!!

Aber Joppe kleine, ich meinte eigentlich nicht das. *fommeln mit das påhengs* Du hast gebleiben eine wundebare expert -lauf und kauf - an die åkerkrumpschpringen! Ja?

Nur ein bittelillebischen geoppuscning an die capriole, und du bist die grøsste im weld!

*grevlingkusjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aber Joppe kleine, ich meinte eigentlich nicht das. *fommeln mit das påhengs* Du hast gebleiben eine wundebare expert -lauf und kauf - an die åkerkrumpschpringen! Ja?

Nur ein bittelillebischen geoppuscning an die capriole, und du bist die grøsste im weld!

*grevlingkusjen*

Denkst du das? Ja, das ist aber sant. Danke du schöne grevlingmutti. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Denkst du das? Ja, das ist aber sant. Danke du schöne grevlingmutti. :o)

Ja, naturlich meine ich das, mein kleine ezel-marengs!

Aber hast du gesett noe su unsere scnodige affe? Wo ist die doch? :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du syter.

Egentlig vil du jeg skal spørre hva som har skjedd med foten din, og det er jeg fast bestemt på at jeg IKKE skal spørre om.

OK da, HVA har du vært borti nå???

Hakke vært borti noe som helst. Den bare _ble_ sånn.

Takk for omtanken. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...