Gå til innhold

GUTE MORGEN ALLE ZUZAMMEN!


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Hakke vært borti noe som helst. Den bare _ble_ sånn.

Takk for omtanken. :-P

Imponerende at jeg klarte å hente den ut. ;-)

Kan du ha fått et snev av E-koli O157 tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    8

  • Poetica

    6

  • nanna

    6

  • Wulfi

    3

Mest aktive i denne tråden

Imponerende at jeg klarte å hente den ut. ;-)

Kan du ha fått et snev av E-koli O157 tro?

Nix - dette har ikkeno med ræva å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nix - dette har ikkeno med ræva å gjøre.

Best å holde seg i ro foran pc-en, nanna. Bruke dagen til f.eks. å returnere div utfordringer. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, naturlich meine ich das, mein kleine ezel-marengs!

Aber hast du gesett noe su unsere scnodige affe? Wo ist die doch? :-/

affe?? Wo ist affe? Ich verstehe nicht noch.

Ist der die nordlendertrumpetetist? Haben sie ausgefahren zu Peking by any chance?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

affe?? Wo ist affe? Ich verstehe nicht noch.

Ist der die nordlendertrumpetetist? Haben sie ausgefahren zu Peking by any chance?

Ja, ich meine das blubbeaffe von die gokkstadt. Sie ist nicht gått zu Peking oder andere rares plassen, ich denke sie hatt in das affehi gegått. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ich meine das blubbeaffe von die gokkstadt. Sie ist nicht gått zu Peking oder andere rares plassen, ich denke sie hatt in das affehi gegått. :-/

Ahhh, Now ich verstehe. Das Affe! HAHA.....Ja, aber gokkstadt? Meinst du gakkstock? gakkstuhl? Die Affe in eine gakkstuhl? Oder Güngenstuhl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ahhh, Now ich verstehe. Das Affe! HAHA.....Ja, aber gokkstadt? Meinst du gakkstock? gakkstuhl? Die Affe in eine gakkstuhl? Oder Güngenstuhl?

Ich bin ganz sickher das sie sitz in einen gungenschtol langes vekk oppi das gokk und tellen seine hatten. Und die schwartze, grausame pricken auf das romphfe.

Aber warum dolt sie nicht mehr??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ich bin ganz sickher das sie sitz in einen gungenschtol langes vekk oppi das gokk und tellen seine hatten. Und die schwartze, grausame pricken auf das romphfe.

Aber warum dolt sie nicht mehr??????

Das weiss ich nicht, maybe sie hat der tastatür auf dem fönster gekastet?

Konkluschon: Affer ist sehr unstabile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, så det gjorde du. :-) Godt du minna meg på vasking forresten, må fikse noen reine fotballsokker til i ettermiddag.

Nå har jeg både danset, syklet og sovet. Trodde jeg skulle få meg en liten stund på DOL før jeg må gå ut men her er det jo bare tull! Tipper det er mange som er irriterte nå! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nå har jeg både danset, syklet og sovet. Trodde jeg skulle få meg en liten stund på DOL før jeg må gå ut men her er det jo bare tull! Tipper det er mange som er irriterte nå! ;-)

Jeg kom meg ihvertfall ut av huset, he he. Hadde legeavtale som helst skulle holdes + noen blodprøver. Og så fikk jeg handla litt. Tror jeg logger av ganske snart igjen, høvdingen stresser med å montere noen hyller her og har musikken på full guffe. Må dessuten avgårde på foreldremøte om en time.

Vi tastes seinere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg ihvertfall ut av huset, he he. Hadde legeavtale som helst skulle holdes + noen blodprøver. Og så fikk jeg handla litt. Tror jeg logger av ganske snart igjen, høvdingen stresser med å montere noen hyller her og har musikken på full guffe. Må dessuten avgårde på foreldremøte om en time.

Vi tastes seinere! :-)

Jeg kom meg da ut jeg også til slutt, det var en varm affære, jeg var glad når jeg kom meg hjem og fikk setta meg forran kaldluftsvifta! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg kom meg da ut jeg også til slutt, det var en varm affære, jeg var glad når jeg kom meg hjem og fikk setta meg forran kaldluftsvifta! :-)

Her er endelig hyllene kommet på plass. Høvdingen var på blueskonsert i Stavanger i går, og svippa innom Ikea i samme slengen.

Fikk med meg foreldremøte i fotballklubben, det var mest om turen til Danmark 8 mai. Jentene skal spille cup i Ålborg. Reise sammen med to andre lag fra samme klubb. Blir nok gøy! Det ene laget er et jevnaldrende guttelag, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er endelig hyllene kommet på plass. Høvdingen var på blueskonsert i Stavanger i går, og svippa innom Ikea i samme slengen.

Fikk med meg foreldremøte i fotballklubben, det var mest om turen til Danmark 8 mai. Jentene skal spille cup i Ålborg. Reise sammen med to andre lag fra samme klubb. Blir nok gøy! Det ene laget er et jevnaldrende guttelag, he he.

Sitter du her FREMDELES ??? Du ekke sann !

*nettopp kommet hjem fra jobb*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er endelig hyllene kommet på plass. Høvdingen var på blueskonsert i Stavanger i går, og svippa innom Ikea i samme slengen.

Fikk med meg foreldremøte i fotballklubben, det var mest om turen til Danmark 8 mai. Jentene skal spille cup i Ålborg. Reise sammen med to andre lag fra samme klubb. Blir nok gøy! Det ene laget er et jevnaldrende guttelag, he he.

Så heldig du er som har fått hyller på plass! Jeg tok med meg et par bilder fra Norge i august 99 og de ligger enda i en skuff, skulle ha fått hengt opp noen stores og en gardinstang, men blir deg gjort? Synd jeg ikke kan noe med murvegger selv! :-/

Denne fikk jeg på SMS i går:

Vet du hva det betyr å komme hjem til en praktfull mann som gir deg masse elskov, kjærlighet og ømhet? Det betyr faen meg at du har gått inn i feil hus! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Sitter du her FREMDELES ??? Du ekke sann !

*nettopp kommet hjem fra jobb*

Fremdeles?!

*Fnyyys*

Har vært hos legen, vært til blodpr, handla litt, vært på foreldremøte (fotball) og kjørt til byen og levert film.

Så det så.

*fornærmet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles?!

*Fnyyys*

Har vært hos legen, vært til blodpr, handla litt, vært på foreldremøte (fotball) og kjørt til byen og levert film.

Så det så.

*fornærmet*

Og nicket mitt skrives med STOR _W_ !!!

Wulfi

Wulfi

Wulfi

Wulfi

Wulfi

SÅNN !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Så heldig du er som har fått hyller på plass! Jeg tok med meg et par bilder fra Norge i august 99 og de ligger enda i en skuff, skulle ha fått hengt opp noen stores og en gardinstang, men blir deg gjort? Synd jeg ikke kan noe med murvegger selv! :-/

Denne fikk jeg på SMS i går:

Vet du hva det betyr å komme hjem til en praktfull mann som gir deg masse elskov, kjærlighet og ømhet? Det betyr faen meg at du har gått inn i feil hus! *S*

*LOL*

Eller - i følge ham selv - til casanova. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...