Krisebærblomsten Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Barne-TV 90-tallet: Mumfie, Postmann Pet, Noddy, Mumindalen, Muldvarpen, Albert Åberg, Pippi og Emil. Leker: Barbie dukker, Polly Pocket, bamser. TV-Spill: Zelda og Super Mario. 90s musikken: Britney Spears, Westlife, Hanson, A1, Space Girls, Atomic Kitten, Vengaboys, Aqua. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Krisebærblomsten skrev (26 minutter siden): Barne-TV 90-tallet: Mumfie, Postmann Pet, Noddy, Mumindalen, Muldvarpen, Albert Åberg, Pippi og Emil. Leker: Barbie dukker, Polly Pocket, bamser. TV-Spill: Zelda og Super Mario. 90s musikken: Britney Spears, Westlife, Hanson, A1, Space Girls, Atomic Kitten, Vengaboys, Aqua. Gode minner fra det meste du nevner:) Anonymkode: 0c8aa...4aa 1 Siter
laban Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Krisebærblomsten skrev (17 minutter siden): Barne-TV 90-tallet: Sesam stasjon, Daniel Duppsko, Flukta frå dyreskogen, Andungen Kvakk-kvakk, Bjørnen i det blå huset, Pingu, Gråtass Og ikke minst: Kykelikokos! Denne er bra: https://www.nrk.no/video/humor/ingenting-var-som-barne-tv-paa-90-tallet_16f02f11-e002-4280-a45a-0a6f8c0149e5 Som mor til 90-tallsbarn har jeg slått det derre telefonnummeret uendelig mange ganger. Ett av barna mine kom faktisk med i en av konkurransene til slutt (ikke søppelsorteringen, men en av de andre). 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars (endret) Flukten fra dyreskogen likte jeg godt. Litt skummelt husker jeg. Endret 13. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars laban skrev (16 minutter siden): Sesam stasjon, Daniel Duppsko, Flukta frå dyreskogen, Andungen Kvakk-kvakk, Bjørnen i det blå huset, Pingu, Gråtass Og ikke minst: Kykelikokos! Denne er bra: https://www.nrk.no/video/humor/ingenting-var-som-barne-tv-paa-90-tallet_16f02f11-e002-4280-a45a-0a6f8c0149e5 Som mor til 90-tallsbarn har jeg slått det derre telefonnummeret uendelig mange ganger. Ett av barna mine kom faktisk med i en av konkurransene til slutt (ikke søppelsorteringen, men en av de andre). Såg på Kykelikokos. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gode minner fra det meste du nevner:) Anonymkode: 0c8aa...4aa Gode minner🙂 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars Lokomotivet Thomas og vennene hans ingen gode minner fra jeg var redd Gården han sure. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars Jeg såg på mye på Astrid Lingren som barn. Krisebærblomsten skrev (20 timer siden): Lokomotivet Thomas og vennene hans ingen gode minner fra jeg var redd Gården han sure. Jeg såg mye på Astrid Lingren som barn. Emil , Pippi, Ronja, Marikken på Junibakken, Karlson på takke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Krisebærblomsten skrev (12 minutter siden): Jeg såg på mye på Astrid Lingren som barn. Jeg såg mye på Astrid Lingren som barn. Emil , Pippi, Ronja, Marikken på Junibakken, Karlson på takke. Marikken var magisk! Anonymkode: 0c8aa...4aa 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Tjorven og Halv7, Lekestuen, Portveien 2. Anonymkode: 5f80a...a30 2 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Marikken var magisk! Anonymkode: 0c8aa...4aa Ja! vi sa Madikken hun hetter Marikken. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars (endret) Tøydukke Anna husker dere henne? Kalle Klovn? Sesam stasjon? Endret 14. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
laban Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Krisebærblomsten skrev (6 timer siden): vi sa Madikken hun hetter Marikken Madicken på originalspråket svensk, derfor brukte de dette navnet i TV-seriene. Marikken er norsk variant, brukt i de norske oversettelsene av bøkene. Krisebærblomsten skrev (6 timer siden): Kalle Klovn? Sesam stasjon? Det var barnefaren som så mest BarneTV med våre 90-tallsbarn, men disse to husker jeg godt. Vi var på Sesam-show både på Tusenfryd og kjøpesentre. Hadde diverse bøker om rollefigurene også. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Brødrene Dal, To gode naboer og Andungen Kvakk-kvakk. 2 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars Når jeg var ungdom så jeg på Fucking Åmål 1 Siter
Grendel Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Emil fra Lønneberget og Pippi. De har holdt seg veldig bra og mine barn var helt frelst på de seriene. Særlig Emil er severdig for voksne, synes jeg. Jeg husker ellers Professor Baltazar, Pompel og Pilt. Mange mener Pompel og Pilt var så skummelt, men jeg synes det var morsomt. Karius og Baktus så klart! Ivo Caprino. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Grendel skrev (1 minutt siden): Emil fra Lønneberget og Pippi. De har holdt seg veldig bra og mine barn var helt frelst på de seriene. Særlig Emil er severdig for voksne, synes jeg. Jeg husker ellers Professor Baltazar, Pompel og Pilt. Mange mener Pompel og Pilt var så skummelt, men jeg synes det var morsomt. Karius og Baktus så klart! Ivo Caprino. Grendel fra eventyret er i de svarte fjellene i lysets rike, de skal redde eventyr skikkelser nå. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Onkel blå, tante Violett, grønn og brun. Anonymkode: 5f80a...a30 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Onkel blå, tante Violett, grønn og brun. Anonymkode: 5f80a...a30 Har lest den boka som barn. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars Grendel skrev (6 timer siden): Emil fra Lønneberget og Pippi. De har holdt seg veldig bra og mine barn var helt frelst på de seriene. Særlig Emil er severdig for voksne, synes jeg. Jeg husker ellers Professor Baltazar, Pompel og Pilt. Mange mener Pompel og Pilt var så skummelt, men jeg synes det var morsomt. Karius og Baktus så klart! Ivo Caprino. Folk og røvere i Kardemomme by har og holdt seg bra. Pompel og Pilt va ikke på min tid 90s. Skummel nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.